Black Burst (vervanger King of Thunder)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had vorig jaar 4 pakjes black bursts. Ik begrijp echt niet hoe het komt dat de meesten hier zo ontevreden mee waren. Bij mij knalde ze behoorlijk, en had ik geloof ik 1 weigeraar (wat ik acceptabel vind). Eigenlijk kan ik niet anders dan mensen bedanken voor de kritiek, nu zijn ze lekker 2.00 per pakje :D. 8 pakjes besteld :).

mijn ervaring met de black burst is echt bagger. had 5 pakjes gekocht, omdat ze erg goedkoop waren. maar toen ik er thuis een afstak ging het al gelijk fout. man wat waren deze slecht. hij knalde ongeveer 5meter de lucht in om dan op de grond te vallen en dan pas te knallen. was de 1e en laatste keer om deze redenen:
-geen stijglading
-als hij deze wel had duurde het veels te lang dat hij knalde
-als hij knalde, dan wel op geluidsniveau van een rotje
dus ik koop ze niet meer. misschien had ik een slechte lading maar ik gok het er niet meer op!

Ik zie hierboven allemaal slechte ervaringen, maar ik had vorig jaar 4 pakjes en ze gingen allemaal goed de lucht in :p de knal is wel wat minder dan de thunderkings enzo, dat moet ik dan wel toegeven. Maar ze deden gewoon precies wat een singleshot hoort te doen :D misschien dat ik gewoon een paar pakjes had van een lekkere goede lading ofzo...

filmpje van vorig jaar:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wat een kansloze dingen zeg.. M'n zusje had er 30 voor 12,50. Van de 30 knalden er misschien 5. Knal was opzich wel goed.. maar 5/30 is toch wel erg slecht. De lading kwam telkens vlak naast ons neer, gelukkig knalde hij geen enkele keer op de grond. Zorgde voor gevaarlijke situaties!

Daartegenover had ik zelf 60 binkies. Zaten 0 fails bij. Dus volgend jaar gewoon weer binkies, dan maar wat meer betalen..

hmm lees alleen maar slechte reacties!
maar vond dit jaar juist de black burst goed!
de knal wes duidenlijk harder als het jaar ervoor en heb 0 weigeraars gehad!
voor een laag prijsje zou ik ze zo weer halen!

Ik snap al die negatieve reacties ook niet. Had 30 pakjes en misschien 3 weigeraars gehad. Knal vond ik ook goed, liet ze wel voornamelijk op straat en op het ijs knallen..

De prijs is prima, het product jammer genoeg niet. Maarja als er verder niks anders is dan zou ik ze wel halen.

ik snap niet wat iedereen hier de Black burst af kraakt.
Heb er vorrig jaar 60 gehad en GEEN weigeraa gehad.
Oke 1 knalde niet toen de bombette al hoog in de luvht was.
De knal is zeker niet de hardste van NL maar voor zijn prijs (varierend tussen de 2 en de 3 euro) is dit een prima singel shot.
In mijn idee ook beter dan de Shok van wolff.

Dus prima singelshot! niet echt een super aanrader maar zeker ook geen afrader.

Artikelnaam: Black Burst
Artikelnummer: 8169
Effectomschrijving: Met een felle burstknal spatten de sterren uiteen
Aantal per verpakking: 6
Brandduur: ca. 3 seconden
Richtprijs: € 4,25

8169.jpg

(Met dank aan Wolff Vuurwerk en Joost01 hij heeft namelijk dit in een dubbeltopic gezet als startpost)

De keren dat ik ze zag was ik niet onder de indruk, ze gingen hier voor meer dan de prijs van de shocks over de toonbank en ze knalden voor me gevoel gelijk.

mijn mening, is dat ik deze iederen afraad,
ze lijken heel erg veel op de china red thunder van China Red,
en die flopten allemaal als een malle,
veel weigeraars, en geen stijglading.

had pak van 40st daarvan zijn er zonder gein iets van 5 ofzo maar goed afgegaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan