Binkie [Uitloop]

Ze blijven leuk voor erbij, maar niet te veel!

5 doosjes meer dan zat en ze knallen voor nederlandse begrippen wel erg lekker.

niks aan de hand die werken perfect :)

Ah, mooi. Ik maakte me al zorgen. :sad:

Hoe lang blijft vuurwerk goed dan?

Alle potten die ik gekocht heb zijn geproduceerd in 2010. Behalve de Zena Fusion, daar staat productiejaar 2009 op.

Een jaar oud leek me nog niet zo'n probleem, maar ik dacht dat 2 jaar misschien niet zo goed was.

Wordt kruit niet slechter/verliest zijn werking?

zo hard knallen ze ook niet standaard schock

Wat zeg jij nou???!!
dat kan echt niet. Binkies zijn veel harder

ik had 18 flowerthunders besteld, voor 6 euri, bleken uitverkocht te zijn...... (denk ik)
Kreeg ik 18 binkies voor de zelfde prijs!:cool:

ook had ik 10 schots romeinse kaarsen besteld, kreeg ik 15 schots...

lekker!

Had dit jaar voor het eerst de Binkies en eigenlijk wil ik niet anders meer. Knallen overduidelijk harder dan welke single shot dan ook! Echt een toppertje!

Tjah, ik wil niks verpesten en ik wil niet tegendraads zijn... Maar ik vind het gewoon goede single shots, niet meer en niet minder. Ik merk vrij weinig verschil, en voor mijn gevoel gingen de Asian Thunders die ik nog had van afgelopen jaar harder!
Verder geen boeket (dat wist ik van te voren natuurlijk), maar wel een mooie groene kogel wat ik ook wel tof vind! :)

ik ben het met pyroguy eens. ik vind ze niet echt heel veel harder dan flower thunders en asian thunders. ze gaan misschien net een tikje harder maar veel verschil is er niet. misschien komt het ook omdat ik na het horen van te veel single shots over de grond en vlinders en nitraten het verschil niet meer zo goed hoort, maar echt veel harder vond ik ze niet.

het kan best dat veel andere er anders over denken maar dit is mijn mening.

Iedereen ervaart een knal weer anders.
Dus laten we het hier bij de binkie houden en niet over andere single shots.

Bij mij is de indruk dat de oudere batches beter zijn dan de nieuwere versie. Hoe dan ook, ik heb mij weer super vermaakt met de Binkies. De huidige Asian Thunders komen nu echter wel in de buurt, dat moet ik eerlijk toegeven. Toch blijft de Binkie op één, omdat ik van de iets doffere knal meer geniet dan de schellere knal van de AT.

:bye:

Ik heb gisteravond een testje gedaan met Binkies van verschillende productiejaren. We deden dit vroeg in de avond, dus ons gehoor was toen nog niet verpest. We staken twee stuks 2008-versie af, en twee stuks 2010-versie. Om de beurt, dus 2008-2010-2008-2010. Onze conclusie was eenduidig dat er geen hoorbaar verschil was. Ze knalden allemaal net zo hard. Wél was er een verschil in het visco lontje. De 2010 versie had een feller brandend lontje wat iets beter spoot, en zelfs een flink sissend geluid maakte.
Binkies blijven voor mij super single shots. Of ze harder knallen dan anderen vind ik lastig te zeggen. Daarvoor heb ik er nog te weinig gehoord. Maar voor mij zijn ze zéker hard genoeg. Het haalt gemakkelijk een goede Belgische nitraat qua knal.

Top dingen. Rond 10:00 wist ik weer hoe hard deze dingen werkelijk gaan! Ik had wel last van lontjes die moeilijk aangingen. Ik had de 29ste alle plakbandjes eraf gehaald maar met m'n aansteeklont zat ik steeds te *****n om ze aan te krijgen.

is en blijft de beste singleshot qua knal. Super voor die prijs!

Laatst bewerkt door een moderator:
Dé beste single shots van NL. Deze jongens knalde álle single shots eruit, mooie groene lichtkogel gevolgd door een geweldige dreun :D. Ja toppers, volgend jaar weer!

ik had dit jaar 5 pakjes hier van.
en ik vond ze harder knallen dan de asian thunders want die had ik vorig jaar.
en deze waren ook nog lekker goedkoop:p

Back
Bovenaan