Binkie [Uitloop]

Inderdaad, wat een fijne bak is daar gemaakt. Zowel voor het oog als de uitwerking is echt goed! Heb m alwel eerder ergens gezien maar het blijft en kunstwerkje:p.

Heerlijke singleshots, persoonlijk de beste van NL. In de loop van de tijd ben ik er helemaal aan verslingerd geraakt. Die fel groene bal gevolgd door een forse klap zonder poespas. Toppers zijn het. Ik hoop ze dit jaar nog ergens te kunnen kopen. Restpartijen zullen ongetwijfeld nog in sommige winkels aanwezig zijn??!!

Laatst bewerkt:
Beetje late reactie maar inderdaad dat zijn mijn filmpjes.
Leuk om de reacties te lezen :D

Kan er ook geen afscheid van doen het afgeschoten blokje staat nog steeds als sier opgesteld :p

Heb ze gehad is een singleshot met meer knal dan kleur, er is bijna geen kleur. tog wel leuke dingen en een goede knal ze zijn ongeveer 3euro per 6stuks. in sommige acties 1,75 per 6stuks

Geen sier boeket nee. Wel een prachtige groene kogel. En ze gaan gewoon nog steeds het hardst van Nederland qua single shots.
Is er al een vergelijking gedaan tussen de binkie en de red bastards van china red dan? Ik denk dat die single shots ook aanzienlijk hard kunnen gaan.

Is er al een vergelijking gedaan tussen de binkie en de red bastards van china red dan? Ik denk dat die single shots ook aanzienlijk hard kunnen gaan.

Totdat er bewijs is dat die harder gaan dan de Binkie zijn de Binkies nog steeds het hardst.

Maar laten we er geen "wie gaat er harder" discussie van maken. Dit is echt de top single shot voor mij.

ik zit nog steeds te wachten op antwoord van korting.
anders gaat hier zeker ook aardig wat binkies gekocht worden...

Voor de genen die bij Ano Vuurwerk bestellen.
Ano Vuurwerk heeft nog heeeel veel kartons op vooraat!.
Oja en 20% korting op marijn artiekelen.
Dat maakt het extra intressant om deze aan te schaffen.!

Ik vraag me af hoeveel ze nog werkelijk op voorraad hebben en hoe ze daar vanaf gaan komen aangezien dit het laatste jaar is dat het nog verkocht mag worden... Voor de mensen die van een gok houden, is het mogelijk om de 31ste de zaak in te lopen en de laatste restanten Marijn op te kopen met dikke kortingen.

Back
Bovenaan