Inderdaad, wat een fijne bak is daar gemaakt. Zowel voor het oog als de uitwerking is echt goed! Heb m alwel eerder ergens gezien maar het blijft en kunstwerkje
.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zijn deze toppers dit jaar nog te krijgen?
Heb ze gehad is een singleshot met meer knal dan kleur, er is bijna geen kleur. tog wel leuke dingen en een goede knal ze zijn ongeveer 3euro per 6stuks. in sommige acties 1,75 per 6stuks
Dus als ik sier wil moet ik deze niet nemen?!![]()
Dus als ik sier wil moet ik deze niet nemen?!![]()
Is er al een vergelijking gedaan tussen de binkie en de red bastards van china red dan? Ik denk dat die single shots ook aanzienlijk hard kunnen gaan.Geen sier boeket nee. Wel een prachtige groene kogel. En ze gaan gewoon nog steeds het hardst van Nederland qua single shots.
Is er al een vergelijking gedaan tussen de binkie en de red bastards van china red dan? Ik denk dat die single shots ook aanzienlijk hard kunnen gaan.
Is er al een vergelijking gedaan tussen de binkie en de red bastards van china red dan? Ik denk dat die single shots ook aanzienlijk hard kunnen gaan.