Bijtjes/Wespen

Mag ik vragen hoe je aan deze info komt?
Dan zou zo'n bijtje de vorm en het effect van een Girondola moeten hebben..:wink: Dit effect zal je echter bij de kleine bijtjes/wespen (en al t andere vuurwerk) in NL niet tegen komen.:)

inderdaad wat jij zegt klopt ik was even in verwarring tussen de mini bijtjes maar waar ik ze haal zijn bijtjes van een duitse importeur die ook veel groter zijn.:bonk:

Bij mij vliegen ze normaal de lucht in, maar is er maar een beetje vocht of kleine obstakeltjes blijft hij liggen gaat een beetje liggen pruttelen en das was het weer.

Bij mij vliegen ze normaal de lucht in, maar is er maar een beetje vocht of kleine obstakeltjes blijft hij liggen gaat een beetje liggen pruttelen en das was het weer.

inderdaad

OT: nieuw prijs 2009 killer bees van schuurmans intratuin

12 stuks voor €1,25

:sad:stelt me toch beetje teleur de prijs wat vinden jullie

Het zijn vaak hebbe dingetjes, dus vaak maakt die ene euro ook niet veel meer uit. De meeste zullen -denk ik- gewoon één pakje kopen, dus dan valt het reuze mee.

Het zijn vaak hebbe dingetjes, dus vaak maakt die ene euro ook niet veel meer uit. De meeste zullen -denk ik- gewoon één pakje kopen, dus dan valt het reuze mee.

meestal pak ik 3 a 4 pakjes maarja als je het van die kant gaat bekijken en bij alle artikelen kijkt die ik pak scheelt het me soms tientallen euro's

het zijn wel lollige dingen.
maar als je er lol aan wil hebben moet je kijken voor de killer bees die zijn iets groter en er komt ook nog best wel een Groote vlam uit.
had ze vorig jaar. maar kleine zijn ook leuk voor in een zelfgemaakt matje of zo ze schieten opeens omhoog.

Ik vind ze tegenvallen, omdat ze bij mij tenminste, ik weet niet of het aan mij ligt maar, niet goed de lucht in gaan, en als ze eenmaal in de lucht zijn ze snel uit zijn. Naar mijn mening kan je beter grondbloemen kopen.

Cr4zyFirew0rks

Ik koop dit jaar 1 pakje van die dingen.
Nog nooit gehad, maar als ze tegenvallen maakt het voor die ene euro niks uit.

Bij mij gaan 9 van de 10 niet de lucht in? Hoe moet je ze neerzetten/neerleggen. En aan de kant van het lontje?
Het zijn best dure dingen voor wat je krijgt (vooral omdat ze bij mij niet de lucht in gaan).

Als het werkt is het wel leuk voor een heksenkring.

Het gaat er inderdaad wel om of je zo goed neerlegt, je kan ze niet zomaar neergooien zet m zo op de grond met de lont naar boven het vliegt dan wel goed omhoog

Laatst bewerkt:
Bij mij gaan 9 van de 10 niet de lucht in? Hoe moet je ze neerzetten/neerleggen. En aan de kant van het lontje?
Het zijn best dure dingen voor wat je krijgt (vooral omdat ze bij mij niet de lucht in gaan).

Als het werkt is het wel leuk voor een heksenkring.

Het gaat er inderdaad wel om of je zo goed neerlegt, je kan ze niet zomaar niet neergoeien zet m zo op de grond met de lont naar boven het vliegt andere kant op als je 't zo begrijpt

Even voor de duidelijkheid:

Aan een singleshot zit een voetje (plastic stukje).
Daar zet je hem op.
De open kant moet de lucht inrichten. Met het rode papier.
Je kan dit eventueel ook induwen dan is de kans dat hij de lucht in gaat bijna 100%.
Maar het blijft handwerk, een stijglading kan altijd vergeten worden.

Singleshots zijn NIET bedoeld voor heksenkringen.
De kans is dan groot dat de singelshot omvalt in jullie richting.
Met eventuele gevolgen van dien.

Gebruik ze lekker voor waar ze zijn!

Daar zet je hem op.
Je kan dit eventueel ook induwen dan is de kans dat hij de lucht in gaat bijna 100%.

Wel wakker blijven hea.:p

Het gaat hier over bijtjes,dus niet over singleshots.

Daar zet je hem op.

Ze heben niet allemaal zo'n voetje. en klopt kans dat 2 van de 10 niet werken.

Wel wakker blijven hea.:p

Het gaat hier over bijtjes,dus niet over singleshots.

Whaha kijk net nieuwe posts.
Zie ik bijtjes/wespen huh wanneer heb ik daar gereageerd.
Zie ik nu dat ik dacht over singleshots :p

Maar toch deels klopt het.
Je kan dit absoluut niet in een heksenkring leggen want ze kunnen vliegen waar je dat niet heem wilt.

Meestal herken je de bovenkant zo:
- Kijk de kant die bedrukt is met zwart gele strepen.
- Een pijltje met --> BOVEN

Aan de onderkant staat meestal de gebruiksaanwijzing!

Bij mij werken ze tot nu toe nog altijd goed. :)

Als het goed is schieten ze gewoon omhoog, dus dan zou je er gewoon een heksenkring mee kunnen maken toch? Zolang je er geen ander vuurwerk bijlegt en genoeg afstand bewaart. Want bij deze heksenkring is het net zoals alle andere losse bijtjes alleen nu gaan ze tegelijk.

Als het goed is schieten ze gewoon omhoog, dus dan zou je er gewoon een heksenkring mee kunnen maken toch? Zolang je er geen ander vuurwerk bijlegt en genoeg afstand bewaart. Want bij deze heksenkring is het net zoals alle andere losse bijtjes alleen nu gaan ze tegelijk.

Naja door lonten zou kunnen

Back
Bovenaan