‘Bijna twee derde van Nederlanders is voor vuurwerkverbod’

Om de knuppel maar in het hoenderhok te gooien: is het niet eens tijd zélf een onderzoek te starten om het tegendeel te bewijzen?

Uitstekend idee. Maar wie betaalt dat dan? De mensen die hun brood verdienen met de handel in consumentenvuurwerk, lijkt mij?

Uitstekend idee. Maar wie betaalt dat dan? De mensen die hun brood verdienen met de handel in consumentenvuurwerk, lijkt mij?

Denk dat die dan een jaartje kunnen overslaan :p Of je bedoeld de mensen die ondanks het verbod nog verkopen alleen denk niet dat we die voor ons karretje kunnen spannen, en witwassen zitten ook haken en ogen aan :D

Dat is een goede vraag waar ik ook niet 1-2-3 een antwoord op heb. Maar als we met z’n allen nog willen blijven genieten van het vuurwerk en de importeurs en winkeliers nog langer geld willen blijven verdienen aan vuurwerk moet er ergens toch wat mogelijk zijn. In mijn optiek is het hoog tijd om alle onwaarheden over (legaal) vuurwerk sterk te ontkrachten. Zie ook dat bericht over Winterswijk. Nergens wordt dat fakenews bestreden dan alleen hier op het forum. Maar wij weten de waarheid inmiddels wel...

Denk dat die dan een jaartje kunnen overslaan :p Of je bedoeld de mensen die ondanks het verbod nog verkopen alleen denk niet dat we die voor ons karretje kunnen spannen, en witwassen zitten ook haken en ogen aan :D

Ik begrijp dat er 3.500 vuurwerkverkopers zijn. Tientje de man kunnen die, ondanks alles, toch nog wel missen? Heb je het al over 35 mille. Bijdragetje van de importeurs erbij, en dan zou er qua onderzoek toch wel wat mogelijk moeten zijn, lijkt mij.

Back
Bovenaan