Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kak zeg, beterschap!Duim omhoog voor de uitwerking!
Bekijk bijlage 1824249
Duim omlaag voor de uitvoering.. Bekijk bijlage 1824254 kreng ging direct in mijn hand af.....
snellont ?Ik had er ook 1 die gelijk af ging. Stond gelukkig op de grond, dus verder geen schade.
Anderen gingen wel goed
Nog wel verder kunnen stoken? Heb je de cijfers bij het ziekenhuis omhoog geholpen?kan ik mij niet goed terug halen, maar daar leek het wel op ja. Kan ook zo zijn dat ik hem niet goed heb afgestoken. Heb het niet echt helder meer op mijn netvlies staan.
Ik was op ongeveer 1 meter afstand, gelukkig met mijn rug er naar toe
Mensen schrokken wel omdat ik midden in die crackling wolk stond.
Nog wel verder kunnen stoken? Heb je de cijfers bij het ziekenhuis omhoog geholpen?

En jij ook nog door kunnen stoken?Duim omhoog voor de uitwerking!
Bekijk bijlage 1824249
Duim omlaag voor de uitvoering.. Bekijk bijlage 1824254 kreng ging direct in mijn hand af.....
Dat was waarschijnlijk over je heen gegaan hoor.Ja mijn zoontje wou hem op het laagje ijs zien op de sloot. Maar beter ook. Had ie op de grond gestaan had ik alles vol in mijn giechel gekregen
Ik snap het wel, waarschijnlijk in je enthousiasme een foutje gemaakt en toevallig net een productiefoutje getroffen met nare afloop. Nogmaals sterkte.Ja mijn zoontje wou hem op het laagje ijs zien op de sloot. Maar beter ook. Had ie op de grond gestaan had ik alles vol in mijn giechel gekregen
En nu? Nog wel kunnen stoken?Ja mijn zoontje wou hem op het laagje ijs zien op de sloot. Maar beter ook. Had ie op de grond gestaan had ik alles vol in mijn giechel gekregen
Was letterlijk het laatste wat ik om 2:00 afstakEn jij ook nog door kunnen stoken?
Je staat er positief in zeg als ik de smileys in je posts zie en je duim omhoog, duim omlaag post. Complimenten daarvoor en uiteraard beterschap.Was letterlijk het laatste wat ik om 2:00 afstak. Dus dat scheelde wel weer
ja welja, wat moet ik anders. even op de blaren zitten, komt wel weer goed.Je staat er positief in zeg als ik de smileys in je posts zie en je duim omhoog, duim omlaag post. Complimenten daarvoor en uiteraard beterschap.