Big Color Orcs [Nieuw 2025]

Toch maar pakje extra gehaald. Op die video van Sven en Koen (thanks youtube algoritme) zien ze er echt gaaf uit.

kan ik mij niet goed terug halen, maar daar leek het wel op ja. Kan ook zo zijn dat ik hem niet goed heb afgestoken. Heb het niet echt helder meer op mijn netvlies staan.
Ik was op ongeveer 1 meter afstand, gelukkig met mijn rug er naar toe

Mensen schrokken wel omdat ik midden in die crackling wolk stond.

@uxenve Tering kerel!!! Beterschap, dit gun je niemand.

Je moet ze eigenlijk neerzetten maar ik snap dat je ze ook gewoon als een rotje kan gebruiken.

Hoe dan ook zwaar kut, want als je hem neer gezet had dan had je misschien alles in je gezicht gehad ofzo.

En dan is dit dus eigenlijk spul voor de kids om af te steken.

Ex-Machina ook een levens gevaarlijk product.

Foei Lesli, doe wat aan je kwaliteits controle!

kan ik mij niet goed terug halen, maar daar leek het wel op ja. Kan ook zo zijn dat ik hem niet goed heb afgestoken. Heb het niet echt helder meer op mijn netvlies staan.
Ik was op ongeveer 1 meter afstand, gelukkig met mijn rug er naar toe

Mensen schrokken wel omdat ik midden in die crackling wolk stond.
Nog wel verder kunnen stoken? Heb je de cijfers bij het ziekenhuis omhoog geholpen?

Ja mijn zoontje wou hem op het laagje ijs zien op de sloot. Maar beter ook. Had ie op de grond gestaan had ik alles vol in mijn giechel gekregen
Ik snap het wel, waarschijnlijk in je enthousiasme een foutje gemaakt en toevallig net een productiefoutje getroffen met nare afloop. Nogmaals sterkte.

Heb er zelf meerdere afgestoken en vond ze eigenlijk kneitersgoed.
Neerzetten, geknield er naast gaan zitten en met gestrekte arm en pyropen aansteken, geen problemen mee gehad.
De lading spuit altijd omhoog, dus als jij met je hand er een stuk vanaf zit, is er niks aan de hand, ook al gaat deze gelijk af.

Persoonlijk vind ik dit geen vuurwerk voor kinderen.

Back
Bovenaan