Big Boys Heavy Duty

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: S200
Artikelnaam: Big Boys Heavy Duty
Aantal Schoten: 25 shots
Kruitinhoud: volgt
Effectomschrijving: Knalcake met power. Rood en groen gekleurde lichtkogels worden krachtig gelanceerd en eindigen met een gigantische blitzknal hoog in de lucht. Deze jongen laat echt wel van zich horen!
Tijdsduur: 35 sec
Afmetingen: volgt
Verpakkingseenheid: volgt
Richtprijs: €17,50
O.a. te koop bij: Vuurwerkshopping.nl

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Beko Vuurwerk B.V voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit beloofd iets leuks te worden, Beko gaat concureren met de silver salute. Ik ben benieuwd wat de prijs gaat worden.
Thnx voor het posten, zowel deze post en alle andere posts waarin de nieuwe cakes worden besproken :thumbup:

Dat is vast een leuk prijsje. Lijkt mij wel een lekkere combi. Hopelijk felle gekleurde pearls met een lekkere knal erna. Even afwachten op een filmpje/demo maar weer om te zien hoe hij uitpakt...

oke dan dat scheelt wel ten opzichte van de silversalute .
want die is/was €22,-
dus dit belooft wat te gaan worden :D

Gisterenavond werden er bij de demo 2 tegelijk geschoten.
Een goede knalcake, zeker voor zijn geld, en hij schiet in een lekker rap tempo.
Een prima uitbreiding op het assortiment van Beko

Hoe kwam de knal op de demo over?
Verder vind ik de rode en groene tails wel wat hebben, alleen een titanium boeket had het helemaal afgemaakt. Het label spreek mij echt totaal niet aan maar als het lontje aangaat kijk ik toch ergens anders naar. :)

Grappig hoe Beko de ene keer een overpriced item heeft en daarna precies de juiste prijs weet te nemen:) Dit is er een:D Mooie knalcake, nu ben ik benieuwd hoe die in het echt klinkt, want filmpjes zijn leuk, maar qua geluid heb je er niks aan xD

Ook ik vind het een leuke opzet van een knalcake, zeker met die gekleurde tails erbij die het net even wat extra's geven. Ik ben benieuwd naar deze cake in het echt en met twee tegelijkertijd heb je een flink knalfestijn.

Vind het tempo erg mooi in deze knal cake.
De tails vind ik er erg mooi bij, vooral als je nu zit hoeveel knal cakes er een mine bij hebben.
Vind de prijs ook erg goed.
Ik ben zeer benieuwd hoe de knal in het echt is.

Lijkt me een hele leuke bak.
Knallen komen lekker over op film ,tempo is goed
en de prijs is natuurlijk goed te noemen voor deze cake.
Ik moet zeggen dat Beko me op een positieve manier verast dit jaar.

Aanvulling voor startpost

post-1-0-91024800-1312813982_thumb.jpg

Artikelnummer: S200
Artikelnaam: Heavy Duty
Afmeting: 195x150x150 mm
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 120 Gram
Aantal Schoten: 25 Schoten
Effectomschrijving: Knalcake met power. Rood en groen gekleurde lichtkogels worden krachtig gelanceerd en eindigen met een gigantische blitzknal hoog in de lucht. Deze jongen laat echt wel van zich horen!
Effecthoogte: 25 Meter
Tijdsduur: 35 Seconden
Kartoneenheid: ...
Richtprijs: €17,50

Back
Bovenaan