Big,Bigger,Biggest

Ik snap niet waarom mensen zoveel negatieve reacties plaatsen.
Wij zijn toch slim genoeg om deze cake niet te kopen.
GBV hoeft niet alleen aan de freaks te denken.
Maar ook aan hun eigen inkomsten.
De mensen zijn zelf gewoon niet slim als ze deze cake kopen.
Want 120 euro vind ik ook teveel. :wink:

Als je zelf importeur bent en erachter komt dat er een doelgroep bestaadt die voor 'groot' gaat mag je er wel gebruik van maken.

Ik snap niet waarom mensen zoveel negatieve reacties plaatsen.
Wij zijn toch slim genoeg om deze cake niet te kopen.
GBV hoeft niet alleen aan de freaks te denken.
Maar ook aan hun eigen inkomsten.
De mensen zijn zelf gewoon niet slim als ze deze cake kopen.
Want 120 euro vind ik ook teveel. :wink:

Hun missie zoveel mogelijk omzet met alles dus niet alleen deze cake,maar toch kan ik ze niet kwalijk nemen het is toch grote zaken doen.

Hun doel zou moeten zijn goede cakes voor een goede prijs wolf bv die maken goed winst maar hebben goede prijzen en mooie cakes.

Nee man, ze willen ook gewoon brood op de plank en maken er gebruik van dat mensen zich wíllen laten oplichten, ze voldoen enkel aan de vraag... Importeur slim, klant dom. Zo werkt dat.

Gelukkig werk ik dan nog bij een verkooppunt om de klant te behoeden voor zo een domme aankoop. Je betaald gewoon puur voor de omvang in plaats van voor de uitwerking. VOor het zelfde geld kan je 2 of 3 mooie cakes kopen waar je veel langer van kan genieten en met mooiere uitwerkingen !

tja zullen we er 3 doen?

pfff wat een prijs,

tja slim van de importeur want ik weet zeker dat hier vraag naar mensen met weinig verstand van vuurwerk zullen hem kopen omdat hij groot is en denkt dat gelijk staat aan een waar spektakel.

ik koop hem niet maar denkt dat het goed gaat lopen,

kortom slim van de importeur maar niet leuk voor de freak die bij de naam denk ik hoopte op iets echt moois.

jammer !

mvg O

tja zullen we er 3 doen?

pfff wat een prijs,

tja slim van de importeur want ik weet zeker dat hier vraag naar mensen met weinig verstand van vuurwerk zullen hem kopen omdat hij groot is en denkt dat gelijk staat aan een waar spektakel.

ik koop hem niet maar denkt dat het goed gaat lopen,

kortom slim van de importeur maar niet leuk voor de freak die bij de naam denk ik hoopte op iets echt moois.

jammer !

mvg O

Als ik vuurwerk wil gaan kopen, dan ga ik voor ik een artikel koop eerst even kijken wat voor uitwerking zo'n cake heeft, hetzij op internet hetzij op de demo's. Dan pas weet ik of zo'n cake het wel waard is voor mij en al helemaal als het zo'n machtig dure is. Vaak vind ik de kwaliteit in verhouding tot de prijs echt slecht. Maar ja dat is dan mijn mening. Wat de ene leuk vind wil nog niet zeggen dat de andere het ook leuk vind.
Maar 120 euro uitgeven voor een cake waar maximaal 500gram in zit en er voor 90% uit lucht bestaat, NO WAY! Dat is mij veel te duur. Daarvoor koop ik liever een stuk of 3 cake's die qua omvang kleiner zijn en waar ook 500 gram in zit, deze zijn wat compacter, dan 1 grote, want in een kleinere 500 grammer waar bijv. 40 tubes in zitten zit net zoveel als in 1 grote waar er wel 150 tubes inzitten bijv. Alleen is bij de laatste de hoeveelheid over meerdere tubes verdeelt. Bovendien kun je als je 3 kleinere hebt waar ook 500 gram in zit die met elkaar verbinden en doorlonten dan heb je 1 grote waar dus 1500 gram in zit en als ze alle 3 ook nog ieder een andere uitwerking hebben, dan heb je een mooi groot en compact stuk vuurwerk en geen lucht.

dit doet me denken aan precies dezelfde megacake van lesli, die ook een godsvermogen kostte en qua uitwerking 10x niks was. Ik heb zo'n idee dat dit gewoon net zo'n flutcake is voor die prijs. Maar ach, wie weet is het alsnog een mooie cake, voor een overprices prijs :)

Ik snap niet dat jullie nu al kunnen zeggen dat het veelste duur is terwijl je niet eens weet wat er uit komt en wat voor werking die heeft beetje apart!

hoe groter hoe....... karton is heel duur tegenwoordig met de recessie, en wat al niet te denken van de meter plastic boven op.. ja logisch dat ie 120 euro is:bonk:

pfff 120 euri is teveel voor een Cake. Dit is vast voor de consument. Ik denk dat de echte freaks wel beter weten. Voor dit gelt moet de uitwerking wel heel goed en uniek zijn. Ik betwijfel of dit een suc6 wordt.

Ik ga hem absoluut niet kopen. Want dan gooi ik 75% van mn budget weg aan 1 cake :bonk:

:bye:

das veel geld dan voor jou ilvan, tja voor te zelfde geld, of miss iets meer haal je al de JW 338 dus ze kunne lekker gaan poepen met deze afzetterij

das veel geld dan voor jou ilvan, tja voor te zelfde geld, of miss iets meer haal je al de JW 338 dus ze kunne lekker gaan poepen met deze afzetterij

Tja, ey.. Ben 15 jaar, Mn Budget is in de opbouw he? Ik koop best cakes. Nauwelijks 500 grammers. Deze dus helemaal niet! :D Heb liever een paar goede 200 grammers. Maar ook die zijn schaars bij GBV. Het lijkt wel of importeurs alleen maar grote bakken komen, Breeschoten , Bonfireworks... Zijn we kleinere cakes soms vergeten? Met een uitgebreid assortiment en voor iedereen wat wils, ben je het populairst denk ik. Daar weten ze bij Wolf alles van.

Tja, ey.. Ben 15 jaar, Mn Budget is in de opbouw he? Ik koop best cakes. Nauwelijks 500 grammers. Deze dus helemaal niet! :D Heb liever een paar goede 200 grammers. Maar ook die zijn schaars bij GBV. Het lijkt wel of importeurs alleen maar grote bakken komen, Breeschoten , Bonfireworks... Zijn we kleinere cakes soms vergeten? Met een uitgebreid assortiment en voor iedereen wat wils, ben je het populairst denk ik. Daar weten ze bij Wolf alles van.

Je budget is met 120 euro nog in opbouw? Ik mag blij zijn als ik voor één derde deel daarvan vuurwerk mag. :wink:

Doe mij die tijden van vroeger maar weer, toen was je blij met 1 schoenendoos met vuurwerk! :angel:

Ik was op mn 15e dolblij met 10 pakjes kosmonauten, 12 pakjes Jumping Jacks, 5 pakjes babypijlen en één Ladycracker 120shots...
Da was goedkoper dan 250gulden...

Back
Bovenaan