the cigarman
VWC lid
Nee man, ze willen ook gewoon brood op de plank en maken er gebruik van dat mensen zich wíllen laten oplichten, ze voldoen enkel aan de vraag... Importeur slim, klant dom. Zo werkt dat.
Goed verwoord Richardus!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nee man, ze willen ook gewoon brood op de plank en maken er gebruik van dat mensen zich wíllen laten oplichten, ze voldoen enkel aan de vraag... Importeur slim, klant dom. Zo werkt dat.
Ik snap niet waarom mensen zoveel negatieve reacties plaatsen.
Wij zijn toch slim genoeg om deze cake niet te kopen.
GBV hoeft niet alleen aan de freaks te denken.
Maar ook aan hun eigen inkomsten.
De mensen zijn zelf gewoon niet slim als ze deze cake kopen.
Want 120 euro vind ik ook teveel.![]()
tja zullen we er 3 doen?
pfff wat een prijs,
tja slim van de importeur want ik weet zeker dat hier vraag naar mensen met weinig verstand van vuurwerk zullen hem kopen omdat hij groot is en denkt dat gelijk staat aan een waar spektakel.
ik koop hem niet maar denkt dat het goed gaat lopen,
kortom slim van de importeur maar niet leuk voor de freak die bij de naam denk ik hoopte op iets echt moois.
jammer !
mvg O
Ik snap niet dat jullie nu al kunnen zeggen dat het veelste duur is terwijl je niet eens weet wat er uit komt en wat voor werking die heeft beetje apart!
Ik snap niet dat jullie nu al kunnen zeggen dat het veelste duur is terwijl je niet eens weet wat er uit komt en wat voor werking die heeft beetje apart!
das veel geld dan voor jou ilvan, tja voor te zelfde geld, of miss iets meer haal je al de JW 338 dus ze kunne lekker gaan poepen met deze afzetterij
Tja, ey.. Ben 15 jaar, Mn Budget is in de opbouw he? Ik koop best cakes. Nauwelijks 500 grammers. Deze dus helemaal niet!Heb liever een paar goede 200 grammers. Maar ook die zijn schaars bij GBV. Het lijkt wel of importeurs alleen maar grote bakken komen, Breeschoten , Bonfireworks... Zijn we kleinere cakes soms vergeten? Met een uitgebreid assortiment en voor iedereen wat wils, ben je het populairst denk ik. Daar weten ze bij Wolf alles van.