Big,Bigger,Biggest

deze cake is veeeeel te duur en veel te traag .
cakes van dit caliber horen met een hoge snelheid het vuur te lossen .

Damn, er zou een verbod moeten komen op dit soort vuurwerk...Een pot moet maximaal 50 euro kosten, niet meer! Ik snap ook niet welke gekken zoveel geld besteden...

Vuurwerk is leuk, mooi en geweldig, maar je hebt echt iets als je aan zo'n kleine pot 100 euro gaat besteden. Daarvan kun je 2 keer zo grote pot 2X kopen.

500 gram blijft 500 gram. Dan kan je de prijs wel omhoog gooien omdat het geval nu eenmaal in een grotere doos zit... dat zegt niks over de kwaliteit. Ik schrik er een beetje van, dit is bijna oplichterij.

Wie doet er mee met het de-promoten bij de winkels voor deze cake? ;-)

Ik, bij de zaak waar ik werk verkopen ze deze ook, en het liefst zie ik hem 0x over de toonbank gaan :D!

Wat een nep is dit zeg...
De afwerking van de boeketjes/blinkers is echt minimaal, ok hij duurt lang maar dat maakt m dan ook gelijk eentonig,zonde van je geld!

dit voor €100 of meer vind ik persoonlijk pure oplichterij van de importeur.

en dat is mijn mening wat een vreselijke cake zeg bah bah bah

gr firepower

sorry maar deze cake ziet er gaaf uit maar ja het is denk voor iemand bestemt die er echt voor gespaart heeft
goed idee voor volgend jaar elke maand wat opzij zetten

Iemand die er echt voor gespaard heeft, dus die moeite voor zijn centen doet. Verdiend nooit en te nimmer deze cake, pak dan 2x Excellent Colours o.i.d. dan heb je iets wat je geld waard is!

deze cakes zijn gewoon bestemt voor de mensen die niet zo veel van vuurwerk afweten. meestal kopen mensen deze cake omdat ze denken "dit is de duurste dus de mooiste", ook kopen mensen deze cakes om op te scheppen met een grote bak en het idee de beste te zijn dat zij zo'n groot ding gekocht hebben. maar dit is ook voor de mensen die gewoon iets groots willen hebben met oud en nieuw en wat maar 1 keer aangestoken hoeft te worden en daarna gewoon klaar zijn met het stoken.

deze cakes zijn idd niet bestemt voor freaks zoals wij maar gewoon voor de mensen die ik hierboven heb genoemd. dus laat deze cake als freak lekker staan en koop beter en mooier vuurwerk, maar laat de mensen die de bovenstaande gedachtes hebben deze pot lekker kopen dan zijn zij tevreden en de verkopers ook.

deze cakes zijn gewoon bestemt voor de mensen die niet zo veel van vuurwerk afweten. meestal kopen mensen deze cake omdat ze denken "dit is de duurste dus de mooiste", ook kopen mensen deze cakes om op te scheppen met een grote bak en het idee de beste te zijn dat zij zo'n groot ding gekocht hebben. maar dit is ook voor de mensen die gewoon iets groots willen hebben met oud en nieuw en wat maar 1 keer aangestoken hoeft te worden en daarna gewoon klaar zijn met het stoken.

deze cakes zijn idd niet bestemt voor freaks zoals wij maar gewoon voor de mensen die ik hierboven heb genoemd. dus laat deze cake als freak lekker staan en koop beter en mooier vuurwerk, maar laat de mensen die de bovenstaande gedachtes hebben deze pot lekker kopen dan zijn zij tevreden en de verkopers ook.

Daarom vind ik het ook altijd leuk als mensen blij zijn met een door mij geadviseerde cake(s).
Het is schandalig wat sommige verkopers vragen voor zo'n 500 grammer met flut uitwerkingen potten van 1 meter lang !10 kg! met 40 romeinse kaarsen bereik je nog meer!
Maar het word gewoon gekocht,jaren terug was heel het dorp aan het afsteken vanaf 12 tot 3 uur overal vuurwerk en op 1 jan lag er overal vuurwerkafval
de laatste jaren zie je dat steeds minder omdat mensen deze dure potten kopen en de meeste kopen dan z'n pot als deze + zo'n flut rol er bij triest maar waar:frusty:

dit is niks. eentoning. voor dit tempo duurt hij echt TE lang. crackling stelt niks voor. vindt die blinkers wel grappig, maar daar zijn genoeg alternatieven voor.
en dat voor 1/5 van de prijs.

AFRADER!!!!

Ook ikzelf zal als vuurwerkverkoper nooit dit artikel aanbevelen. Tijdens de voorbestellingen let ik erop als vuurwerkliefhebbers dit aangevinkt hebben dat ik dit bespreek en een aantal alternatieven voorstel.

Natuurlijk heb je altijd mensen die het toch willen hebben en er niet vanaf te praten zijn. Dan zeg ik een gewaarschuwd mens .......

Een verkoper is pas tevreden als de klant het jaar erop ook terugkomt en vindt dat hij een eerlijk advies heb gekregen.

Knallende groet,

www.isandra.nl
Cees

Hier is mijn film van deze cake, gefilmd tijdens de demo van Vuurwerkgigant Damen te Zoelen, op 12 december:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hier zie je er drie tegelijk.

Als ik kijk naar hier 3 tegelijk van en 3 van de Mega Box tegelijk, dan vind ik de Mega Box nog beter. Dit zijn van die kleine (...) boeketten...

Ik heb 'm ook live gezien, en heb me sufgelachen- en verveeld. Is zeer langdradig en met schaamachtig kleine boeketjes, die ook qua kleur of effect helemaal niks voorstellen. Dát is nou weggegooid geld!

Demo Balk 2009: Big, Bigger, Biggest 120 Shots (www.vuurwerkbieb.nl)

Demo Balk 2009: Big, Bigger, Biggest 120 Shots (www.vuurwerkbieb.nl)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Nou jongens, heb nog zo mijn best gedaan maar helaas...

Bij mijn zaakje heb ik deze (al) 4x verkocht en de laatste dag moet nog komen. Ik raad mensen ten zeerste af deze te kopen, en als ik hun confronteer met de uitwerkingen vinden ze het ''toch wel waard''.

Ik zelf zou hem voor geen goud kopen, magazijnbeheer is vreselijk met deze dingen maar er is elke wel weer die glimlach van de klant als ik met zo'n mega doos kom aanzetten :).

Back
Bovenaan