Big,Bigger,Biggest

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 5295
Artikelnaam: Big, bigger,biggest
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 120
Effectomschrijving: volgt
O.a. te koop bij: OnlineVoorverkoop.nl
Richtprijs: € 99,50

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
Wij danken Gert Breeschoten BV voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
ja wat kan ik zeggen 119.95 vind het te duur voor een cake!

mischien wat voor de mensen met een heel groot budget!

...Rik777

nou breekt mijn klomp!
dacht dat gvb voor redenlijke prijs kwalitijd stond.
maar 119e vind ik ge woon te veel!
het kan best een mooie cake zijn hoor daar niet van
maar voor 119e heb ik 3 a 4(beetje zoeken) 500gram cakes!
ik houd best van cakes met mooi tempo en veel schoten ma dit is echt het waan zin ten top!
wel bigger biggest ook kwa prijs:D
de mega box vond ik al een beetje te,
maar dit noem ik lesli praktijken!

Laatst bewerkt:
119.50 moet niet veel gekker worden..lol voor een cake met slechts 500gram kruit. kaliber zal ook niet al te groot zijn met gemiddeld 4 gram kruit per tube

Ziet er goed uit hoor ben best wel benieuwd naar deze blok. Ook al staat niet op me lijstje dit jaar:rolleyes:

dit is gewoon een grote broer van de Mega Box :)

Het is duidelijk. De liefhebber zit niet te wachten op groot, groter of grootste verpakkingen. GBV mikt hiermee eerder op de gemiddelde vuurwerkconsument die met oudjaar "een gave grote doos" wil hebben. Er is duidelijk een markt voor, dus is het de importeur niet kwalijk te nemen.

Ben stiekem toch wel benieuwd naar een demo filmpje, maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om hier 120 euro aan te spenderen.

Cameo

Ik ga er inderdaad van uit dat ze dit voor de consument doen, niet voor de freaks. Anders zijn ze wel heel diep gezonken :o (Zijn ze niet natuurlijk, kijk maar naar de andere wél goede producten).

Maar het is wel grappig dat iedere importeur zo'n beetje met zo'n grote bak komt, leuk om te zien wie de beste heeft :p

Tja ik denk dat Cameo gelijk heeft hierin. Maar never dat ik dit ga kopen.
Dan koop ik wel 2 keer Multi Colour Lines die ik in V-shape afschiet. ;)

Zie ook mijn commentaar bij de Megabox, ook nieuw bij Proline dit jaar.
GBV heeft deze producten laten maken omdat er vanuit de consumenten vraag naar is.
Gert Breeschoten heeft dit tijdens ons bezoek laten weten dat met name de detaillisten "schreeuwen" om dit soort giga dozen
Wij liefhebbers gaan voor kwaliteit/prijs, niet voor kwantiteit/grootte.

ik ken me wel voorstellen de de winkelliers hem graag wil hebben .
want deze dozen zien er indruk wekkend uit

Nu ik drie dagen in een winkel gestaan heb, heb ik ook gemerkt dat er zeker vraag naar is. Er zijn consumenten die gewoon een dure pot willen. Ze maken liever hun hele budget aan één pot op, dan aan één pakket. "Dan sta ik om twee uur nog buiten!" is hun devies. Ook zijn er mensen die denken: die pot is zó veel duurder dan de rest, daar móét iets bijzonders mee zijn.

Ja, er is vraag naar. Nee, niet van ons freaks.

Zie ook mijn commentaar bij de Megabox, ook nieuw bij Proline dit jaar.
GBV heeft deze producten laten maken omdat er vanuit de consumenten vraag naar is.
Gert Breeschoten heeft dit tijdens ons bezoek laten weten dat met name de detaillisten "schreeuwen" om dit soort giga dozen
Wij liefhebbers gaan voor kwaliteit/prijs, niet voor kwantiteit/grootte.[/QUOTE

Vorig jaar was er weinig of geen aanvoer van giga grote dozen, mede doordat de prijzen en de productie vorig jaar een stuk moeilijker lag dan dit jaar.
En idd. de gemiddelde consument is gek hierop, ik ga echter liever voor een stukje kwaliteit,:D

Krijg nu al medelijden met de mensen die denken dat ze heel wat hebben van 120 euro!
Maar mischien toch niet verwacht hebben dan ze dachten.

Paar lichtkogeltjes met staartjes en 5 kleine boeketjes als finale waarschijnlijk... tragisch... maar goed; als een klant zo onnadenkend is, en zich zo heeft laat hersenspoelen door het consumentisme dat ie blind het duurste en grootste koopt in de waan er de show mee te kunnen stelen, dan verdient ie m.i. ook niks anders dan een bak stront met spetterfinale :bye:

Nee man, ze willen ook gewoon brood op de plank en maken er gebruik van dat mensen zich wíllen laten oplichten, ze voldoen enkel aan de vraag... Importeur slim, klant dom. Zo werkt dat.

Back
Bovenaan