Ik zal mij even gaan voostellen; ik ben Manon Arler de dochter van Ruud en Evelien Arler van Marijn vuurwerk. ( Witte tentenverhuur )
Jullie zitten allemaal te wachten op een verslag van de heren van de vuurwerkcrew heb ik vernomen.
Maar dat komt later, in overleg hebben we besloten dat ik eerst een uitleg zal geven.
Begin dit jaar liet Witte tentenverhuur u allen weten dat Marijn vuurwerk zou stoppen.
Dit was voor mijn ouders een moeilijke beslissing, maar inmiddels kan ik zeggen voor hun een hele goede, maar ik als dochter had het er heel moeilijk mee.
Ik ben voor de buitenwacht niet de dochter die heel veel met vuurwerk te maken had, maar ook ik werk al enige tijd bij mijn ouders, en begon het vuurwerk vak steeds leuker te vinden.
Na veel overleg, zijn mij ouders toch gaan nadenken hoe ze eventueel toch iets konden doen met Marijn vuurwerk, en ongeveer 6 weken geleden zijn we om de tafel gaan zitten en hebben we ons plan volledig uitgewerkt.
In Juli dit jaar zal Marijn vuurwerk verkocht worden aan mij, en zal mijn bedrijf Marijn Vuurwerk BV gaan heten.
Uiteraard zal ik de eerste tijd geholpen worden door mijn ouders, maar het is wel de bedoeling dat ik zeer snel het bedrijf zelf ga runnen.
Nu niet denken dat alles het zelfde blijft, we gaan niet meer leveren aan 38 winkels in Nederland,
maar aan op dit moment 9 verkooppunten die van familie of zeer goede vrienden zijn.
Deze verkooppunten zijn verspreid door heel Nederland.
In de toekomst kunnen er verkooppunten bij komen, maar dat zijn geen winkels van buiten af, maar de mensen die mee doen mogen wel een 2de of een 3de verkoop punt er bij nemen.
Jullie moeten het zien als een soort verkoopcoöperatie, die gezamenlijk alles doen, waardoor we de kosten kunnen verlagen.
En dan ben ik gelijk aangeland bij het voor jullie leuke deel, Marijn zal met zeer scherpe prijzen terug komen, er zullen veel producten uit gaan, maar er komen ook weer nieuwe producten bij, zoals de sterrenbeeldenlijn die dit jaar compleet wordt.
Uiteindelijk zal de collectie wel kleiner zijn.
Welke producten er uit gaan, horen jullie allemaal van de crew.
Welke verkoop punten er mee doen, zullen de dealers zelf gaan vermelden, ieder in dit verhaal werkt verder op zich.
Wel zullen de prijzen en de acties bij allen het zelfde zijn, en ook zal er in deze winkels verder naast het klein goed en wat pakketten van een andere importeur, geen andere importeur aanwezig zijn.
Ik bedank mijn ouders voor deze geweldige kans, en ik hoop dat ik aan hun en aan jullie verwachtingen wat betreft de toekomst van Marijn zal voldoen.
Ik ben jong, daar zal wel het nodige over gezegd worden, maar jullie kennen mijn cake toch !!!
Groetjes Manon
Een nieuw product krijgen jullie van mij alvast cadeau, het filmpje is nog niet zo best. (100 meter afstand)
Boogschutter € 45,00
http://www.youtube.com/watch?v=0NvFrFmx24A