Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bij deze cakes is gekeken naar het effect, de knal, de varatie en ook zeker de prijs. Het zijn zware, maar compactere cakes, dat scheelt ook in de prijs. Deze lijn bevat nu 22 cakes waarvan er maar liefst 16 cakes tot €49,95 geprijsd zijn, ook de nieuwe cakes zijn geprijsd tot €39,95.
Geweldig.
Veel nieuwe producten, mooie prijzen. De Silverline bevat leuke nieuwe producten. Verder Kaboom, daar hebben we het al over gehad. Die is ook goed bijgevuld.
De nieuwe producten in de voorverkoop actie zien er goed uit. Schuurmans streeft naar verbetering en vernieuwing. dat is goed.
Leuk om over het knalvuurwerk te horen. Ben erg benieuwd naar die nieuwe kanonslag. Verder klinken die 2 nieuwe matten ook wel leuk.
En dan de Led Cap. Want een geweldig, en tevens toch ook wel komisch idee. Handig! Ruben had het er al over. Ik was erg benieuwd wat het nou zou zijn! en die brillen worden ook aantrekkelijker met Glow in the Dark.
Het is wachten op de filmpjes, Want dan weten we de uitwerking.
Maar ik kan nu al zeggen dat Schuurmans absoluut vooruit gaat. veel nieuwe producten, en ook (eindelijk) eens wat budget cakes. Voor de gewone consument mss wel heel aantrekkelijk in deze tijd. Ik koop altijd wel wat van schuurmans, en ik denk dat dat lijstje dit jaar wel iets groter wordt
Vuurwerkcrew bedankt voor het zoveelste bezoek. Fantastisch dat we mee mogen genieten van al het nieuwe spul, en nieuws etc. Top!
![]()