Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
weetje waar ik gisteren aan zat te denken he.
is dat in dit topic best bruikbare info staat
want als ze dit lezen hebben ze weer nieuwe wapens om mee verder te kunnen
Wat bedoel je hier precies mee Magnolia?
stelletje negatievelingen....................het is marktgericht inkopen dus consumentgericht wat is nu positiever dan produceren naar vraag! Of jullie snappen de uitleg niet of willen het niet snappen. Het is een super positief verhaal dus ik begrijp jullie niet.
Breeschoten heeft een zeer uitgebreidt assortiment waaronder vele goedkope producten die de concurrent niet eens heeft.
Dus loop niet zo te zeiken over die ene cake koop je toch wat anders!![]()
Tuurlijk is het logisch dat ze aan de grootste vraag willen voldoen. Natuurlijk is het gewoon een bedrijf die producten aan de man wil brengen. Als een importeur alleen onopvallend spul aan de man wil brengen, zonder reclame(acties) als GBV, dan kunnen ze niet veel mensen tevreden maken, en zal hun balans nooit erg naar het positieve doorslaan.
Enkel: GBV lijkt de vraag in de hand te spelen, ipv er slechts aan te voldoen. Mensen willen grote bakken die duur zijn? Mooi, gaan we een container vol stoppen met 10 potten voor €160. Noodzakelijk duur, omdat de vraag er is...
Ik bedoel; het is een beetje een kip-eiverhaal. Wil het merendeel van de mensen enorme bakbeesten voor 100+ euro (omdat het stoer is ofzo? Nederlanders waren toch zuinige pieten?)? Of kopen mensen dat omdat GBV middels reclames etc op radio, tv en internet als vwhandel het meeste aanwezig en zichtbaar is, en kopen mensen gewoon wat ze het eerste beschikbaar zien?
Mijn persoonlijke indruk, naar aanleiding van die marketingstrategie die zich hier aftekent, is dat dat laatste het geval is. Heel leuk voor de verdieners bij GBV, maar ik hou er niet van als een bedrijf honger bij kuddevee creëert en ze dan het voer door de strot douwt. Beetje wat alle grote bedrijven en regeringen doen.
En als transportkosten hoger worden, zou een importeur er voor zijn klanten alles aan moeten doen om de verpakking kleiner te maken, dus goedkoper, ipv zulke onnodig grote vehikels voor die prijzen te slijten. Hebben we het onderwerp 'milieubelasting' ook nog geeneens gehad.
Nee, om bovenstaande punten ben ik, R., vanuit mijn principes, niet te spreken over dit bedrijf. Kan me dan niks meer schelen hoe bijzonder kruit d'r in zit (jaja) of hoe de effecten van het vuurwerk is.
Nogmaals, alles mijn persoonlijke indruk en mening.
Wat bedoel je hier precies mee Magnolia?
een voorbeeld : in assen waar ik heb gewoond
werdt er met de prijzen van kanon slagen gestund.
als winkel A voor een slof 1.50 vroeg vroeg meneer B weer 1.35.
maar zodra meneer C er lucht van kreeg ging hij weer lager met de prijs
zoals je weet kun je al bij b&w voor een geeltje een 500 grammer krijgen
dat kan b&w ook omdat hun beleit er na staat.
en als je op deze manier gaat concuren zul je toch meer klanten krijgen dacht ik zo
snap je wat ik bedoel
ik heb het verslag nog eens 2 keer gelezen.Maar wat jij hier zegt gaat niet op voor Breeschoten, want dan heb jij waarschijnlijk het verslag niet gelezen. Breeschoten wil winst maken, dit doen ze door verschillende methodes.
ik heb het verslag nog eens 2 keer gelezen.
zij denken van dat de concument grote cakes wil
dus groter is beter. dit is in mijn ogen een koker vizie
ze hoeven van mij niks te veranderen maar dit maakt hun produckt
wel duur . ook wij zijn concumenten . van onze meeningen zouden ze wel wat kunnen leren
dat is waar ik het over heb
en waar heb jij het over
Waar jij het over hebt is de relatieve kleine groep freaks die vinden dat 159 euro voor een cake duur is. Breeschoten verzint zoiets niet ff uit hun duim.
Dit is uit onderzoek gebleken. Naast ons freak zijnde, is er een groep consumenten die tot hun doelgroep behoord. Die is véle malen groter.
Die hebben een ander koopgedrag, en daar speelt breeschoten dus op in.
en nu snap ik het pas echt
ik blijf het maar een raar idee vinden![]()
Het was voor hun zeker niet de eerste keer dat ze een website over de vloer kregen. Joost van Vuurwerk.pagina.nl komt er heel vaak en ik ben er zelf ook weleens geweest. Daar kwamen toen ook de foto's vandaan van de nieuwe producten toen de 500grams regel in het leven werd geroepen!
Het is een detail!
stelletje negatievelingen....................het is marktgericht inkopen dus consumentgericht wat is nu positiever dan produceren naar vraag! Of jullie snappen de uitleg niet of willen het niet snappen. Het is een super positief verhaal dus ik begrijp jullie niet.
Breeschoten heeft een zeer uitgebreidt assortiment waaronder vele goedkope producten die de concurrent niet eens heeft.
Het was voor hun zeker niet de eerste keer dat ze een website over de vloer kregen. Joost van Vuurwerk.pagina.nl komt er heel vaak en ik ben er zelf ook weleens geweest. Daar kwamen toen ook de foto's vandaan van de nieuwe producten toen de 500grams regel in het leven werd geroepen!
Het is een detail!