Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
In 2 woorden: NIET NORMAAL!
Had ik maar zoveel geld :(
Jongens, ik ben zoooooooooooooooooooooooooooooo jaloers...
Helaas heb ik dit geld nog niet aangezien mijn leeftijd en willen mijn ouders niet zoveel.
Ik kan niet in woorden uitdrukken hoe graag ik wat meer te besteden zou willen hebben!
In 2 woorden: NIET NORMAAL!
Had ik maar zoveel geld :(
Jongens, ik ben zoooooooooooooooooooooooooooooo jaloers...
Helaas heb ik dit geld nog niet aangezien mijn leeftijd en willen mijn ouders niet zoveel.
Ik kan niet in woorden uitdrukken hoe graag ik wat meer te besteden zou willen hebben!
Hier kan ik over meepraten! Een leuke collectie hoeft niet persé boven de 100 euro te komen! (je moet gewoon goed zoeken naar leuke budgetcakes!)
Trek je maar niets van die andere mensen aan, die sporen niet!
Dit is al moeilijk genoeg. En dan alsnog? Dan zijn die cake's natuurlijk niet in jou omgeving te krijgen en mag je 100 kilometer rijden. #Doen mijn ouders nevernooit!
Hahahaha! Dat ook
Maar dan nog ben ik extreem jaloers...
Als ik gewoon even 60 euro meer had was ik al blij. Daar kan je erg veel mee!
Maar voor rond de 50 euro siervuurwerk zoeken is moeilijk ;(
Natuurlijk heb ik wel eens meer gehad maar een groot budget is er gewoon niet.
En dan te bedenken dat oud en nieuw de mooiste dag van het jaar is voor mij, ondanks dit budget
Laten we weer ontopic gaan?
Of is dit ontopic
Het boeit ook niet![]()
Dit is al moeilijk genoeg. En dan alsnog? Dan zijn die cake's natuurlijk niet in jou omgeving te krijgen en mag je 100 kilometer rijden. #Doen mijn ouders nevernooit!
Hahahaha! Dat ook
Maar dan nog ben ik extreem jaloers...
Als ik gewoon even 60 euro meer had was ik al blij. Daar kan je erg veel mee!
Maar voor rond de 50 euro siervuurwerk zoeken is moeilijk ;(
Natuurlijk heb ik wel eens meer gehad maar een groot budget is er gewoon niet.
En dan te bedenken dat oud en nieuw de mooiste dag van het jaar is voor mij, ondanks dit budget
Laten we weer ontopic gaan?
Of is dit ontopic
Het boeit ook niet![]()