Beste product van 2012 !!! [WINNAAR]

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik kies voor de high calibre van zena
plek 2 is de camuro dream van china red
plek 3 is de mega maxi van china red

Dit jaar 3 doorlontbakken gehad. Daaruit kies ik toch voor de Event 4 seasons. Wat een brute bak. Harde burst en mooie kleuren.

Immortal gold viel tegen en garden of eden was nog te doen.

Absoluut de Mega Maxi van China Red, wat een rambak was dat zeg. Kreeg hier na afloop veel vragen over en mensen kijken je raar aan als je zegt dat het gewoon legaal is.

Buurt assortiment, wat een toppertjes zijn dat, stuk voor stuk! Dit jaar twee setjes van afgestoken. De volgende keer minimaal weer!

Het beste product wat ik afgelopen O&N had was toch zeker wel de Event 4 seasons 100's van Rubro. Wat een bak joh. :bonk: Mocht het budget het toelaten dit jaar koop ik er zeker weer 1 en waarschijnlijk ook nog bijvoorbeeld de Eventbox 6 Elements. :D Ik was er zeer over te spreken.

Ik heb een paar toppers dit jaar:
Nr.1: Zena Cake Box
Nr.2: Alcatraz
Nr.3: Shock Syndrome
Nr.4: Event 4 seasons 100's

Voor mij was de Immortal Gold het beste vuurwerk van deze jaarwisseling.

Mijn exemplaar ging na wat geknutsel met de lontjes zonder tussenpauzes af en had niet veel last van de wind. Vond het prachtige gouden boeketten, vooral de salvo's maakten op iedereen grote indruk. De duur van zo'n combibox maakt het net wat specialer dan een aantal andere toppers die ik had, zoals 2 pack extreme, Incredible Venus of Vita nr.3.

Laatst bewerkt:
1. China by Night 2012 (Royal Fireworks)
2. In Shock (Salute Cake 1) van Schuurmans
3. Imperial Blink (Broekhoff)

Ik baal van de slechte kwaliteit van de Thunder smoke, anders was die absoluut bij mij op 1 gekomen.

Nu gaat mijn stem uit naar de in shock van Schuurmans.

Laatst bewerkt:
Zena Cakebox
Shock Syndrome
Pyro's delight

Stuk voor stuk enorm goede bakken.

Edit:
Ow, ik had dus al Pyro's Delight gevote :P
Achja, qua prijs/kwaliteit was die zeker goed!

ik vind Magic Moments van vuurwerkvisie zeker de beste cake van 2012.
een 500 grams cake voor 19,95,- en hij was ook nog eens heel erg mooi!

Garden of Eden van Royal vond ik toch echt de beste combinatiedoos. Mooie combinatie van effecten, geweldig tempo en heerlijke burst.

Magic Moments , Mega Boost, Fire Flower, Hot Chains, Event 5, Grand Finale (Rubro), Panter, Paradise of beauty, 6 elements.

Heavy Legend Delicious Thunder Finale Edition.

Was de toch wel verassende smaakmaker binnen m'n collectie.

Op 1. van mijn kant de Mega Mini van China Red, en op 2. de Power Of Gold van China Red.

2 potten waar mijn mond bijna letterlijk van open viel :)

Mijn keus valt op de Royal Thunder Smoke, heerlijk product!

Verdere toppers deze jaarwisseling: Salute Cake 1 'In Shock', de Garden of Eden en de Imperial Blink

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan