Besluit staat vast

heren, zorg dat u allen uw hardloopschoenen afgestoft en gepoetst hebt op oud&nieuw, want het word rennen! Ik ben in ieder geval niet van plan om die fucking 16 uurtjes die we hadden op te geven.

Ik denk dat het voor de branche deze nieuwe aanpassing geen hol uitmaakt. Het meeste wat er overdag veel werd afgestoken waren kleine dingen zoals rotjes, grondbloemen en singleshots. En omdat dat dat zo goed verkoopt wouden winkels dit soort dingen zo goed koop mogelijk maken. Want kinderen die de kleinere dingen veel kopen nemen ook ouders mee die voor het sier gaan. Op de verkoop van alleen maar kleine dingentjes verdienen de winkeliers niks. Maar het sier vuurwerk wat door de ouders werd gekocht compenseert dat weer. Nu met die 18:00 regel zal er waarschijnlijk meer sier verkocht worden en dat is gunstiger voor de branche.

dat was idd ook de insteek. De branche(lees: de drie grootste) hopen ook dat er meer sier verkocht wordt. Het zou gaan om 15% verlies als al die meuk wordt afgeschaft. Deze regel komt ook van de branche zelf af. Om zo water bij de wijn te doen. Maar offers moet je niet brengen. De god(overheid) eist elke keer nieuwe offers

heren, zorg dat u allen uw hardloopschoenen afgestoft en gepoetst hebt op oud&nieuw, want het word rennen! Ik ben in ieder geval niet van plan om die fucking 16 uurtjes die we hadden op te geven.

Rennen ?

Als ze je niet op heterdaad betrappen kunnen ze je niks maken.

Back
Bovenaan