Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat het voor de branche deze nieuwe aanpassing geen hol uitmaakt. Het meeste wat er overdag veel werd afgestoken waren kleine dingen zoals rotjes, grondbloemen en singleshots. En omdat dat dat zo goed verkoopt wouden winkels dit soort dingen zo goed koop mogelijk maken. Want kinderen die de kleinere dingen veel kopen nemen ook ouders mee die voor het sier gaan. Op de verkoop van alleen maar kleine dingentjes verdienen de winkeliers niks. Maar het sier vuurwerk wat door de ouders werd gekocht compenseert dat weer. Nu met die 18:00 regel zal er waarschijnlijk meer sier verkocht worden en dat is gunstiger voor de branche.
heren, zorg dat u allen uw hardloopschoenen afgestoft en gepoetst hebt op oud&nieuw, want het word rennen! Ik ben in ieder geval niet van plan om die fucking 16 uurtjes die we hadden op te geven.
heren, zorg dat u allen uw hardloopschoenen afgestoft en gepoetst hebt op oud&nieuw, want het word rennen! Ik ben in ieder geval niet van plan om die fucking 16 uurtjes die we hadden op te geven.
ik zit al 2 jaar in een parkour groep![]()
Rennen ?
Als ze je niet op heterdaad betrappen kunnen ze je niks maken.