Bergschenhoek 29-04-2010

Filmpje van Stefan staat inmiddels op youtube, omdat hij onderweg is naar Amsterdam koninginnendag post ik het filmpje voor hem hier even in het topic. Ben nog steeds benieuwd wat er nou voor blokken werden geschoten vanaf 6.35 , wat een heerlijk spul ~!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

NB : De titel van de video en in de video wijzen nog op een andere show, maar het is wel terdege de show in Bergschenhoek !

Laatst bewerkt:
Filmpje van Stefan staat inmiddels op youtube, omdat hij onderweg is naar Amsterdam koninginnendag post ik het filmpje voor hem hier even in het topic. Ben nog steeds benieuwd wat er nou voor blokken werden geschoten vanaf 6.35 , wat een heerlijk spul ~!

movie

NB : De titel van de video en in de video wijzen nog op een andere show, maar het is wel terdege de show in Bergschenhoek !

film werkt niet?

edit

nu werkt die wel :)

Laatst bewerkt:
Je kan wel merken dat ik ouder wordt Fred, inderdaad heb ik de verkeerde en jij de juiste gepost, mijn excuses :bonk:

Je kan wel merken dat ik ouder wordt Fred, inderdaad heb ik de verkeerde en jij de juiste gepost, mijn excuses :bonk:

Geen probleem, we zijn op de wereld om elkaar te helpen nietwaar.
En valt van mijzelf ook mee dit keer die scherpe blik, ondanks de nodige consumpties op haha :p

Geen probleem, we zijn op de wereld om elkaar te helpen nietwaar.
En valt van mijzelf ook mee dit keer die scherpe blik, ondanks de nodige consumpties op haha :p

Hahaha dat is waar, maar toch bedankt voor je scherpe blik met je iets minder heldere hoofd. Ik heb geen druppel op en ik post 3 keer de verkeerde film.... tja geeft wel te denken dan :D

Maar wat vond je/jullie van deze show ?

vond het een mooie show om te zien,ikzelf gaat vanavond naar Kamerik om te kijken en zal het (proberen )te filmen.
In ieder geval bedankt voor het plaatsen van de film.

ps ben zeiknat geregend vanochtend met de vrijmarkt, maarja moet wat over hebben voor de kids

Bergschenhoek – De start was redelijk rustig, maar gaandeweg kwamen er steeds meer volgers bij in de rijen die donderdagavond achter de twee muziekkorpsen meeliepen in de lampionnenoptocht door Bergschenhoek.

Aan het einde van de optocht bleken er naar schatting enkele duizenden belangstellenden die zowel meeliepen als reeds bij de eindplek stonden om maar niets van het vuurwerk te hoeven missen dat dit jaar door de jubilerende Lions werd aangeboden aan de inwoners.

Klokslag tien uur barstte het los en het leek wel of het onweer daar op had gewacht. Want terwijl aan de ene kant van de lucht het flitsen van het vuurwerk met een ach en oh werd ontvangen begon het aan de andere kant te flitsen van een naderend onweer. Gelukkig kon men nog volop genieten van het feestelijke vuurwerk, maar droog thuiskomen deden de meeste kijkers niet.
De Lions schoten in elk geval in de roos met hun jubileumverrassing.

Back
Bovenaan