Beautiful Burnout [Uitloop]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: HOL024
Artikelnaam: Beautiful Burnout
Aantal schots: 156
Netto Kruitgewicht: 490 gram
Effectomschrijving: Red palm, silver palm, blue palm, red blue flower palm tree, green dahlia on green star flower bouquet.
Verpakkingseenheid: 4/1
Prijs: € 89,00

Laatst bewerkt door een moderator:
alle gekheid op een stokje...

alle gekheid op een stokje...

Maar dat is eerder de inkoopprijs voor de winkelier toch?

Artikelnummer: HOL024
Artikelnaam: Beautiful Burnout
Aantal schots: 156
Netto Kruitgewicht: 490 gram
Effectomschrijving: Volgt
Verpakkingseenheid: 4/1
Prijs: € 39,50

Ja, deze vond ik goed!
Ik mis alleen een fluit maar de salvo's zijn beter verdeeld dus kies ik deze liever dan de Super 500.

Deze cake cadeau gegeven aan mijn vrouw en hij overtrof mijn verwachtingen want hij was precies hetzelfde als op het zena filmpje, oftwel : een topper die er helaas uitgaat als ik mij niet vergis.

Zojuist 1 hiervan besteld, lijkt me echt een fantastische bak en misschien wel DE bak vd avond, zit te dubben om er nog 1 te halen.

Ik heb er geen spijt van gehad vorig jaar, hij duurt echt kort maar je staat wel te genieten !

Ja, deze vond ik goed!
Ik mis alleen een fluit maar de salvo's zijn beter verdeeld dus kies ik deze liever dan de Super 500.

Een fluit salvo hoort er ook niet echt bij omdat het een "kleuren vd nederlandse vlag" z-shaper is!
Ik mis een afsluiter met orange peony's ipv groene?

Ik las laatst ergens dat kleine buisjes heel duur zijn geworden, dus dit soort cakes zijn niet meer haalbaar qua prijs. (iemand die hier meer van weet, graag even corrigeren/aanvullen als het niet goed is wat ik hier zeg)

Ik las laatst ergens dat kleine buisjes heel duur zijn geworden, dus dit soort cakes zijn niet meer haalbaar qua prijs. (iemand die hier meer van weet, graag even corrigeren/aanvullen als het niet goed is wat ik hier zeg)

Een uitvoering in 30 mm tubes mag wat mij betreft :angel:

Back
Bovenaan