Beat It

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 3653
Artikelnaam: Beat It
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1.800 gram
Aantal Schoten: 192 schoten
Effectomschrijving: Volgt
Tube diameter: 20 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs : € 159,00
Voorverkoop : € 149,00
Onlineprijs : € 129,00

O.a. te koop bij: PanguFireworks.nl

image.png

Wij danken GBV-WECO voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Benieuwd naar een film van deze.
De 20 mm 100 shots blokjes van Pangu staan me nog goed in het geheugen :yes:

Deze zou ik gebruiken in mn 18:00 show. Langdurig en veel afwisseling qua effecten. Ga deze in de gaten houden.

20mm met de grote effecten, ik ben een beetje skeptisch over deze. Desondanks wel een prachtige box met vele effecten erin. Ga hem in de gaten houden en hopen op een demo

20mm met de grote effecten, ik ben een beetje skeptisch over deze. Desondanks wel een prachtige box met vele effecten erin. Ga hem in de gaten houden en hopen op een demo

Begrijp je reactie maar vind de effecten nou niet zo groot dat je zou zeggen dat t niet zou kunnen. Zoals hierboven gezegd, vind m aardig maar is geen must have voor mij.

Als ik hem ergens onder de 100 euro vind wil ik hem wel nemen.
Met Pangu durf ik 20mm best wel aan. Het is in iedergeval een lekkere rambak.

Begrijp je reactie maar vind de effecten nou niet zo groot dat je zou zeggen dat t niet zou kunnen. Zoals hierboven gezegd, vind m aardig maar is geen must have voor mij.

Ja ik wil hem ook niet onder doen en we hebben gezien dat 20mm prima kan meekomen, maar ik wil hem toch even afwachten voor de zekerheid!

Helemaal mee eens met deze ervaringen.
Ook de vertraging tussen de cakes was onacceptabel naar mijn mening.

Mijn broer had deze en viel echt tegen inderdaad. Enige positieve punt is de variatie in effecten (volgens mij veel meer dan het filmpje laat zien, of ik ben in de war met een andere box). Na deze stak ik de Vortex van Alpha af en die was echt tien keer beter!

Hier nog een tegenvaller...
Had echt gehoopt dat Pangu het wel zou trekken met 20mm, maar het waren idd plopjes en flopjes en alles net niks.
Dan is 120 euro echt een hoop geld hoor. Zonde..

Zelfde als hierboven al wordt geschreven, viel erg tegen helaas..

Het leek ook weer totaal niet op het productfilmpje in de startpost, zoals bij meerdere nieuwe GBV-Weco / Evolution / Pangu producten het geval was .

Back
Bovenaan