Basssiefirework's oud en nieuw 2013-2014!

die spinning tail to multicolor is echt een mooi ding. Alleen het prijsje mag wel iets lager dan €175,-

die spinning tail to multicolor is echt een mooi ding. Alleen het prijsje mag wel iets lager dan €175,-

Klopt, heb het er gelukkig niet voor betaald. Dit zijn mijn favoriete effecten samen in 1 doos, ik moest hem eigenlijk gewoon hebben. Ik ben gek op spinning tails en dan in combinatie met multicolor peony's, heerlijk!

4x Stars over Paris van Wolff

Het was niet de bedoeling om 2 cakes met finale te beginnen en te laten eindigen, maar vind het wel heel erg gaaf zo!

ziet er echt goed uit die multiecolor van zen fireworks ik schrijf hem vast op voor volgend jaar :D

r9ebno.jpg

Laatst bewerkt:
1x Garden of Eden 2012 versie, 2x Golden power en 3x New Moon!!

Er zaten nog wat andere dingen achteraan maar dat liep helaas niet door :( Baalde er ontzettend van. 4x Las vegas, 6x Burst duo 72 shots, 4x Rude Awakenings en 6x Hoogmoed. Laatste is ook allemaal niet meer gefilmd omdat ik er wel een beetje de pest in had dat het niet doorliep en kreeg de camera niet meer goed. Achja.. Dit jaar beter!

Vette finale man. Alleen jammer dat laatste niet is afgegaan dat had het nou wel net af gemaakt. Eind van het jaar maar beter dan? haha

Back
Bovenaan