Bassiefirework's films

Cape town Wolff:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Fire Emblem Royal Fireworks:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Brocade Crown Zena Vuurwerk Nederland:
+ YouTube Video

Daybreak Dynasty:
+ YouTube Video

Vernieuwde No Mercy Dynasty:
+ YouTube Video

Hoogmoed Marijn Vuurwerk:
+ YouTube Video

Stars over Paris Dynasty:
+ YouTube Video

Colorful thunder tail Bon fireworks:
+ YouTube Video

Laatst bewerkt door een moderator:
Bassiefirework's films

Fusion Zena vuurwerk:
+ YouTube Video

Heavy 4 potje:
+ YouTube Video

Silver glitter Willow Zena vuurwerk:
+ YouTube Video

Treasure Island Bon Fireworks:
+ YouTube Video

Laatst bewerkt door een moderator:
Bas schitterend man heerlijke filmpjes die daybreak wat is dat een topper zeg

Zeker weten! Had 2 maal de Fire Emblem besteld omdat de daybreak op was, en uiteindelijk van allebei 1 gekregen. Volgend jaar neem ik alleen de Daybreak, ik vind deze velen male beter dan de Fire Emblem. Verder was ik blij verrast van de Treasure Island. Na de wisselende reacties wist ik niet wat ik van deze cake mocht verwachten, maar er kwam een waar spektakel uit! Voor deze cake geldt ook dat deze dit jaar meerdere malen in de collectie komt!

Heel goede cakes, stuk voor stuk.
Treasure Island is ovverigens wel een toppertje op jou filmpojes, in tegenstelling tot wat ik op de demo van vuurwerkland steenbergen heb gezien!

En hoogmoed blijft ook echt hoogmoed :D

Heel goede cakes, stuk voor stuk.
Treasure Island is ovverigens wel een toppertje op jou filmpojes, in tegenstelling tot wat ik op de demo van vuurwerkland steenbergen heb gezien!

En hoogmoed blijft ook echt hoogmoed :D

Dat is hij zeker! Iedereen vond dit ook de mooiste cake die ik had. Wat is het Nederlandse vuurwerk trouwens goed geworden zeg, ik heb me er dit jaar heel erg over verbaasd!

Is er nog een vervolg op dit filmpje? Ik zie door de flitsen van de effecten nogal wat potten staan daarzo...

EDIT: Mijn complimenten voor de overige filmpjes! Geven een goed beeld en zijn van goede kwaliteit. :thumbup:

Helaas kan ik een vervolg op dit moment niet vinden.. Zal van de week nog wel even zoeken. Bedankt voor je compliment. Ben dit jaar van plan om meer te filmen!

Van de zomer op mijn vakantie adres in Spanje liepen we door een plaatsje en kwamen een mascleta tegen die net opgebouwd was. Na 's middags nog wat gezocht te hebben op het internet zag ik dat er de volgende dag nog eenzelfde mascleta een stukje verder op was! Uiteraard is dit gefilmd:)

Tip: Kijk in HD
+ YouTube Video

+ YouTube Video

Heerlijk man! Om tijdens hoogzomer van een mascleta te staan genieten. Waarschijnlijk ook geen 2 uur vooraf wachten zodat je vooraan staat wat wel zo is bij Fallas?:p Maarja, dat is dan natuurlijk ook weer niet meer elkaar te vergelijken. Maar toch, helemaal kickuh om tijdens je zonvakantie een aantal mascleta's mee te pakken!

Heerlijk man! Om tijdens hoogzomer van een mascleta te staan genieten. Waarschijnlijk ook geen 2 uur vooraf wachten zodat je vooraan staat wat wel zo is bij Fallas?:p Maarja, dat is dan natuurlijk ook weer niet meer elkaar te vergelijken. Maar toch, helemaal kickuh om tijdens je zonvakantie een aantal mascleta's mee te pakken!

Stonden amper mensen! Kon gewoon lekker vooraan staan :) Bij de tweede film sta ik wel heel dichtbij, trommelvliesjes deden wel pijn bij die enorme trueno's!

Back
Bovenaan