Baretta's [Intratuin]

Torrr

VWC lid
Artikelnummer: 02474
Artikelnaam: Baretta's
Bruto Gewicht: 1.125 kg
Netto kruitgewicht: 2,4 gram
Aantal schoten: 20 schoten
Effectomschrijving: Knalstaven van de beste kwaliteit.
Afmeting: 18*22*146
Kartoneenheid: 16
Richtprijs: €. 7,99
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

028_baretta_s_400x308.jpg

Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zouden deze dan eindelijk goed knallen? Voor de zekerheid de knallers op de verwarming leggen!

2,4 gram p.s. is niet niks met goede kwaliteit b.p. zou je er nog een harde knaller van kunnen maken!

De zoveelste knaller die qua knal niets onder doet aan illegaal knalwerk. 2,4gr gedeelt door 20???
Eerst zien en horen. Dan geloven.:rolleyes:

Zouden deze dan eindelijk goed knallen? Voor de zekerheid de knallers op de verwarming leggen!

2,4 gram p.s. is niet niks met goede kwaliteit b.p. zou je er nog een harde knaller van kunnen maken!

Ik verwacht er persoonlijk niet veel van. en die prijs! pfff

Wel prijzig hoor voor 20 rotjes. Geef mij die dingen van Royal maar. Die waren vorig jaar super goed na 2 dagen op de verwarming te hebben gelegen. Bestel ik dit jaar weer.

Zolang flash niet is toegestaan in NL knallers zal de knal bijzonder weinig voorstellen. En dan die prijs voor 20 zwart kruit ploffertjes :frusty:

Zolang flash niet is toegestaan in NL knallers zal de knal bijzonder weinig voorstellen. En dan die prijs voor 20 zwart kruit ploffertjes :frusty:

Buskruit knallers kunnen best goed en hard knallen hoor.
Maar dan moeten we terug naar de oude knallers van de jaren 80 en eerder.
Deze waren goed gerold en niet dat pruts werk, zoals de knallers van nu.

Ech wel, de normale astronout knalde als een kleine nitraat van nu en de thundercrackers van weleer knalden nog harder.

Technisch gezien is het mogelijk om de astronaut van 2,5 x 0,5 inch te vullen met 2,5 gram buskruit.

Tsja maar of dit um dan gaat worden? Ik weet het niet. Hoop stilletjes ieder jaar weer van wel.
Ik ga er daarom toch wat van aanschaffen.:devil:

Nou, ik trap d'r niet meer in en ik vind veel van die nieuwe knallers ook gewoonweg te duur om massaal te gaan testen. Wat goedkope rotjes en Royal Thunders, en dan hoor ik de ervaringen met de nieuwe knallers na de jaarwisseling wel. Kan ik er altijd een jaar later nog geld aan spenderen :wink:

Deze waren goed gerold en niet dat pruts werk, zoals de knallers van nu.

Ik heb inderdaad dat tijdperk ook meegemaakt, maar ook toen was er een groot verschil tussen zilverkruit knallers en de gewone astronaut (had ze altijd van schuurmans). Kwalitatief waren de astronauten toen best in orde, maar konden toch niet tippen aan de groene strijkers.

Back
Bovenaan