Bandit

Vorig jaar werd er gezeurd over de hoge prijzen van wolff. Er wordt te veel naar de importeurs gekeken en niet naar de kwaliteit van het vuurwerk! En waar de meeste geen rekening mee lijken te houden is dat kwaliteit toch echt een paar centen kost.. Daarnaast werd er vorig jaar geschreeuwd om meer budget cakes aan de kant van wolff en ook die zijn er nu! Dus wat is nou ieder jaar het probleem?! Als je er geen geld voor over hebt dan kun je beter wat anders gaan kopen toch? Ik vind dat wolff erg goed inspeeld op de vraag van hun klanten en dat ze niet alleen gehoor geven aan kritiek, maar er ook daadwerkelijk wat mee doen! Ze zijn uitstekend bezig dit jaar en naar mijn mening, nu al importeur van het jaar!

Vorig jaar werd er gezeurd over de hoge prijzen van wolff. Er wordt te veel naar de importeurs gekeken en niet naar de kwaliteit van het vuurwerk! En waar de meeste geen rekening mee lijken te houden is dat kwaliteit toch echt een paar centen kost.. Daarnaast werd er vorig jaar geschreeuwd om meer budget cakes aan de kant van wolff en ook die zijn er nu! Dus wat is nou ieder jaar het probleem?! Als je er geen geld voor over hebt dan kun je beter wat anders gaan kopen toch? Ik vind dat wolff erg goed inspeeld op de vraag van hun klanten en dat ze niet alleen gehoor geven aan kritiek, maar er ook daadwerkelijk wat mee doen! Ze zijn uitstekend bezig dit jaar en naar mijn mening, nu al importeur van het jaar!

Importeur van het jaar vind ik nog wat voorbarig. Zeker omdat niet alle importeurs alles uit de productie hebben laten zien. Daarbij vind ik Wolff zeker voorbijgestreefd door Rubro en Royal. De toppers van Wolff zijn overtroffen of heeft Wolff zelf in kwaliteit achteruit laten gaan. Dit jaar ben ik vooralsnog enthousiast over de Fuego, Alcatraz en The Moment. De prijzen zijn gestegen. Maar dat gebeurt bij wel meer importeurs. De kwaliteit van Wolff staat echter niet meer op het vlak van vroeger.

Maar wat ik bij Wolff nog steeds goed vind is dat ze in het lagere budget veel diversiteit hebben. Ook dit jaar weer enkele artikelen met goede kwaliteit. Daarin blijven ze voor mij onovertroffen. Maar goed, het gaat hier over de Bandit....

Dan mag jij mij wel eens vertellen waar ze goed mee bezig zijn.
Koop al meer dan 5 jaar lang wolf producten,en nee prijs let ik niet op wel op kwaliteit,en in mijn ogen is dit jaar het slechtste jaar ooit(met de nieuwe producten die ze hebben laten zien dan)Nu maar hopen dat wat nog moet komen het goed gaat maken,maar ziet er niet best uit voor dit jaar.
o.a Rubro en vuurwerkvisie zullen dan eerder in aanmerking komen dit jaar.

Prachtige zilveren mijnen worden snel afgewisseld door schitterende witte lichtsporen (horsetail) en wegzwemmende visjes!

Importeur van het jaar vind ik nog wat voorbarig. Zeker omdat niet alle importeurs alles uit de productie hebben laten zien. Daarbij vind ik Wolff zeker voorbijgestreefd door Rubro en Royal. De toppers van Wolff zijn overtroffen of heeft Wolff zelf in kwaliteit achteruit laten gaan. Dit jaar ben ik vooralsnog enthousiast over de Fuego, Alcatraz en The Moment. De prijzen zijn gestegen. Maar dat gebeurt bij wel meer importeurs. De kwaliteit van Wolff staat echter niet meer op het vlak van vroeger.

Je mag het voorbarig vinden! Iedereen heeft zijn mening :) Maar wat nu wel blijkt is dat er weer per importeur wordt gekeken. En zoals ik eerder zei kijk ik niet alleen naar de importeurs maar ook naar wat zij met hun kritiek doen! Vorig jaar was er de kritiek dat er alleen maar veel dure cakes waren en wolff reageert heel handig door met een aantal leuke budget cakes te komen. Nogmaals het is mijn mening!

Je mag het voorbarig vinden! Iedereen heeft zijn mening :) Maar wat nu wel blijkt is dat er weer per importeur wordt gekeken. En zoals ik eerder zei kijk ik niet alleen naar de importeurs maar ook naar wat zij met hun kritiek doen! Vorig jaar was er de kritiek dat er alleen maar veel dure cakes waren en wolff reageert heel handig door met een aantal leuke budget cakes te komen. Nogmaals het is mijn mening!

Heel handig op imgespeeld idd.
Maar een aantal budget cake's van erg slechte kwaliteit.
Ik had budget cakes van sublieme kwaliteit verwacht.
Daar was wolff juist zo sterk in.
Dan verwacht ik geen budget cakes met plopers.

Dan mag jij mij wel eens vertellen waar ze goed mee bezig zijn.
Koop al meer dan 5 jaar lang wolf producten,en nee prijs let ik niet op wel op kwaliteit,en in mijn ogen is dit jaar het slechtste jaar ooit(met de nieuwe producten die ze hebben laten zien dan)Nu maar hopen dat wat nog moet komen het goed gaat maken,maar ziet er niet best uit voor dit jaar.
o.a Rubro en vuurwerkvisie zullen dan eerder in aanmerking komen dit jaar.

Tja wat doen ze goed.... je doet nu net alsof Wolff er helemaal niets meer van kan. Beetje flauwekul natuurlijk. Over prijsstijgingen gaan we het maar niet meer hebben (daar staat elk topic al vol mee), maar je kan toch niet ontkennen dat Wolff (en ik richt me voor het gemak even op Dynasty) in het goedkopere segment goed voor de dag komt.

Fuego, Dubai, Gracefull, the Moment. Unleashed en (als ik het goed heb gezien in de demo) de Allure zijn alleraardigste cakes voor een goede prijs naar mijn idee. Als je daarbij ook nog meeneemt dat er in het goedkoopste segment nog zijn bijvoorbeeld Eldorado, Wanted, Glorious; dan heb je al een aardig pakket aan budget cakes, waar je geen flater mee slaat in de straat.

Natuurlijk zijn er andere importeurs die goed uit de hoek komen. Dat is alleen maar prachtig want anders staat overal hetzelfde in de straat. Logisch ook, de concurrentie zit niet stil en ze letten goed op elkaar. Maar ik denk dat we iets objectiever moeten zijn. Kritisch zijn mag en moet zelfs, maar momenteel praten er een hoop elkaar na.

Ik doe niet alsof wolff er niets meer van kan,maar zie jammergenoeg sinds de overname van brave & wichers dat de produckten achteruitgaan.
Oude toppers worden soms minder en zoveel moois zit er niet bij dit jaar.
De fuego en the unleashed zijn goede produckten maar echt budget vind ik de meeste nieuwkomers niet,je krijgt waar je voor betaald,eerder een eerlijke prijs zoals ik van wolff gewend ben,maar nog niet alle produckten zijn binnen dus wie weet komt het daar nog goed.
En napraten kan ook een gelijke mening zijn he!Dus zijn waarschijnlijk meer die er zo over denken.
Daarom jammer dat deze cake niet komt want verwacht van dit soort cakes altijd veel van wolff.

Ik doe niet alsof wolff er niets meer van kan,maar zie jammergenoeg sinds de overname van brave & wichers dat de produckten achteruitgaan.
Oude toppers worden soms minder en zoveel moois zit er niet bij dit jaar.
De fuego en the unleashed zijn goede produckten maar echt budget vind ik de meeste nieuwkomers niet,je krijgt waar je voor betaald,eerder een eerlijke prijs zoals ik van wolff gewend ben,maar nog niet alle produckten zijn binnen dus wie weet komt het daar nog goed.
En napraten kan ook een gelijke mening zijn he!Dus zijn waarschijnlijk meer die er zo over denken.
Daarom jammer dat deze cake niet komt want verwacht van dit soort cakes altijd veel van wolff.

Wat heeft B&W te maken met een merk als Dynasty. Voor zover ik weet heeft wolff de merken lidu, black label, barley legal en nog een paar overgenomen.. Ik zie niet in waarom dat dan de producten van Dynasty moet verslechteren!

Laatst bewerkt:
Mischien minder aandacht,zal het zelf ook niet weten maar valt mij wel op,zeg ook niet dat alles verslechterd maar word wel minder.

Haha na het filmpje te hebben gezien snap ik eindelijk waarom deze pot Bandit heet! Tjonge, dit kan Wolff toch niet serieus menen?

Tjonge , wat een enorm mager ding.... Haal voor 2 tientjes romeinse kaarsen een een gasbrander om deze gelijktijdig aan te steken en je hebt een hogere wow factor...

Back
Bovenaan