Bandit

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 1688
Artikelnaam: Bandit
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 450 gram
Aantal Schoten: 30 schoten
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €.49,95

13447813_b0f14616_560.jpg

Laatst bewerkt:
Ja Ha ha zeker die aap. Harde knallen waarschijnlijk. Leuk label. Ben toch ook wel benieuwd naar de prijs: Hopelijk houd Wolff het binnen de perken dit jaar!!

Of dat elke merk van de pot afgerukt is dit jaar met prijs verhogingen. BTW gaat 2 procent omhoog personeel kosten in NL procent. En de prijzen gelijk met 10+ Procent wtf. Of dat Rubro de enige uitzondering is tegenwoordig :)

500grammer voor €50 is toch heel normaal? De nieuwe Alcatraz heb je d'r 25 schoten voor, of een Event Grande Finale of Monster Jam voor tegen de €80... €50 vonden we toch zo ongeveer de max. prijs voor een 500grammer, of ben ik nou gek? Elke vette Showtime cake zit erboven...Bij Royal zijn de 500grammers ook daaromtrent...lijkt wel dat het per importeur verschilt wat jullie van de prijzen vinden :s snap er niks meer van hier hoor :bye:

Amen.

Geen woord aan toe te voegen Richard.

Wat mij betreft trouwens label van het jaar 2012! Echt geweldig in het echt. Ben benieuwd of de uitwerkingen net zo mooi zijn.

500grammer voor €50 is toch heel normaal? De nieuwe Alcatraz heb je d'r 25 schoten voor, of een Event Grande Finale of Monster Jam voor tegen de €80... €50 vonden we toch zo ongeveer de max. prijs voor een 500grammer, of ben ik nou gek? Elke vette Showtime cake zit erboven...Bij Royal zijn de 500grammers ook daaromtrent...lijkt wel dat het per importeur verschilt wat jullie van de prijzen vinden :s snap er niks meer van hier hoor :bye:

Mijn inziens heeft dat eerder te maken met het feit dat er zoveel cakes van boven de 35/40 euro bij komen en dat mensen dat wel eens zat zijn. Nu brengt Wolff dit jaar een hoop budgetcakes uit, dat is zeker zo. Maar als men het zat is dat er cakes in het dure segment bij komen, dan voelt elke cakes in dat segment aan als één te veel.

Dat gevoel is subjectief ja, daar blijf je toch wel mee te maken houden. Ik weet ook nog wel een discussie over een 25s z-shaped blokje van Lesli voor een zeer pittige prijs op FPM. Daar stond een subjectief beleveningsgevoel ook centraal bij...

Misschien dat het bijbehorende filmpje van deze toch wel prijzige cake wat veranderd aan de kritieken.Laat de pot spreken!!

Mijn inziens heeft dat eerder te maken met het feit dat er zoveel cakes van boven de 35/40 euro bij komen en dat mensen dat wel eens zat zijn. Nu brengt Wolff dit jaar een hoop budgetcakes uit, dat is zeker zo. Maar als men het zat is dat er cakes in het dure segment bij komen, dan voelt elke cakes in dat segment aan als één te veel.

Dat gevoel is subjectief ja, daar blijf je toch wel mee te maken houden. Ik weet ook nog wel een discussie over een 25s z-shaped blokje van Lesli voor een zeer pittige prijs op FPM. Daar stond een subjectief beleveningsgevoel ook centraal bij...

Ik heb sterk het idee/gevoel dat de rollen onderhand een beetje omgedraaid zijn; ik heb aanvaard dat vuurwerk een dure luxehobby is waar de (goeie) 500grammers vrijwel altijd €50+ zijn, daarom dat de huidige prijzen mij (meestal) niet (meer) verbazen, en ik zie eerlijk gezegd ook (behalve Cafferata bv en Hardix' grote dozen) niet veel anders dan anders op prijsgebied.

Lijkt alsof het gros door de (mediahype van de) 'crisis' opeens de andere kant is opgegaan, de prijsschellen van de ogen vallen en alles voor ze opeens te duur lijkt... Mensen hun perceptie kan blijkbaar aardig veranderen, hè :rolleyes:

Op zich niks mis met meer prijsbewustheid (ik als zuinigerd juich dat enkel toe) maar soms vind ik het wat doorslaan en raken de verhoudingen bij sommigen wat zoek... 't Is niet alsof vuurwerk nou opeens een goedkope hobby gaat worden ofzo...

Laatst bewerkt:
13462609.068a9a60.560.jpg

Zo te zien is niet alles geschoten gisterenavond, gebeurt dit komende maandag (dan is er toch nog een demo van Wolff?)

Back
Bovenaan