Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
€49,95 euro
500grammer voor €50 is toch heel normaal? De nieuwe Alcatraz heb je d'r 25 schoten voor, of een Event Grande Finale of Monster Jam voor tegen de €80... €50 vonden we toch zo ongeveer de max. prijs voor een 500grammer, of ben ik nou gek? Elke vette Showtime cake zit erboven...Bij Royal zijn de 500grammers ook daaromtrent...lijkt wel dat het per importeur verschilt wat jullie van de prijzen vinden :s snap er niks meer van hier hoor![]()
Mijn inziens heeft dat eerder te maken met het feit dat er zoveel cakes van boven de 35/40 euro bij komen en dat mensen dat wel eens zat zijn. Nu brengt Wolff dit jaar een hoop budgetcakes uit, dat is zeker zo. Maar als men het zat is dat er cakes in het dure segment bij komen, dan voelt elke cakes in dat segment aan als één te veel.
Dat gevoel is subjectief ja, daar blijf je toch wel mee te maken houden. Ik weet ook nog wel een discussie over een 25s z-shaped blokje van Lesli voor een zeer pittige prijs op FPM. Daar stond een subjectief beleveningsgevoel ook centraal bij...