Avp

Allemaal dank en we gaan er weer wat moois van maken :)

Op de PyroTV site is inmiddels e.a. gepubliceerd. We zijn bezig met wat importeurs en winkeliers om die de komende PyroFM shows in de uitzending te krijgen zowel telefonisch als live in de studio. Verder is het wat ik uit ervaring weet meestal wel een beetje rommelig, maar dat maakt PyroFM ook wat het nu is :D

Als jullie nog tips of ideeën hebben voor de uitzendingen of AVP dan verneem ik dat natuurlijk altijd graag.

http://www.pyrotv.nl/pyrofm-openingsuitzending-31-08-2012/

Arjan,

Als ik het avp anthem waar ik mee bezig ben optijd af heb en ik stuur die naar jullie toe zouden jullie het dan vet vinden om de premiére ervan te hebben op het moment dat avp opengaat?:D

Nog niemand heeft hem gehoort en dat gaat ook niet gebeuren tot het moment dat avp open gaat.

Ik ga in iedergeval mn best doen om hem optijd af te hebben en dan zal ik een mp3tje naar je toe sturen!

greetz,
Nick

Ha Nick,

Je weet me te vinden, stuur maar op als je het af hebt! :wink::bye:

Zo rond deze tijd begint het bij mij alweer te kriebelen, AVP 'opent' het vuurwerkseizoen en ik ben weer actief. Hopen dat het dit jaar wel gezellig worden, zo als een jaar of 3 geleden, om de minuut F5-en.. Dat waren nog eens tijden!

Zo,

Het anthem is zo goed als af! morgen laatste hand aan leggen in de vorm van afmixen en masteren zodat ik hem in de avond richting Arjan kan sturen!

Arjan je krijgt weliswaar wel een versie zonder de Mid-Intro aangezien die net iets te hard / irritant is voor op pyrofm!
Maar het gedeelte waar het om gaat dat gaat jou kant op komen om vrijdag avond bij de opening van avp te draaien!

Oohja ik heb der SUPER veel zin in! laat het maar snel vrijdag zijn:D

Met die uitzending zal het wel goed beginnen.
Zit dan zelf in de bus vanuit breda, als ik het goed heb rond baarle-hertog zelfs rond die tijd haha. Vind internet op me mobiel niet echt nodig, dus ik sluit wel aan als ik thuis ben.

AVP is toch weer de leuke opener van het seizoen elk jaar!

Morgen avond uiteraard aanwezig :D

PS: Ik zie dat alle uitzendingen van vroegah ook in de podcast staan :D:D Dit maakt het allemaal nog een stuk leuker.

Vandaag is het eindelijk zover avp komt om 00:00 uur back online :)
Zal straks kijken als ik via mijn Mobiel mee kan kijken via de webcam van pro-fm.

Zow ben de laatste handelingen aan handelingen als Moderator aan het doen op AVP, daarna gaat de stekker eruit en ben ik geen moderator meer maar redactielid :)

Avp is toch altijd de aankondiging van het seizoen, heb gehoord dat ze de oude sfeer weer terug willen halen, dus ik ben er denk ik vaker te vinden als vorig jaar :) Veel succes en plezier heren!

Maar vanavond ...maar vanavond.
Heb ik avp ... Heb ik avp.
Als je vraagt... Als je vraagt.
Ben ik online;)

Nog maar 4u tot de uitzending! Ik ben vorig jaar een klein beetje begonnen als decembernoob bij AVP. Gelukkig maar alleen gelezen en niks geplaatst. Nu wil ik het vanaf het begin meemaken en heel veel leren over deze grote hobby van me! Can't wait!!! :D Heel veel succes en plezier iedereen en laten we het gezellig houden :)

Nog maar een paar uurtjes en dan is het inderdaad alweer tijd voor AVP en niet te vergeten zit vanaf middernacht de "R" alweer in de maand. Het aftellen kan beginnen! Oh ja, welkom Sanzu!

Ik wil trouwens iedereen complimenteren hoor!
De afgelopen jaren hebben we helaas dit topic telkens moeten sluiten voordat avp al open was. Tot nu toe is er echter geen enkele wanklank geweest, super!

een pluim voor jullie allemaal! :D

Ik wil trouwens iedereen complimenteren hoor!
De afgelopen jaren hebben we helaas dit topic telkens moeten sluiten voordat avp al open was. Tot nu toe is er echter geen enkele wanklank geweest, super!

een pluim voor jullie allemaal! :D

Iedereen begint het hier ook te leren whahaha :D

Back
Bovenaan