Avp

Vanmiddag is er weer een nieuwe video geüpload. Deze keer een Triplex blokje! :blink::yes:

Triplex - TXB914 | 25 shots 75mm (3 inch)| straatfilm

Check ook onze andere video's en registreer je! Doe natuurlijk ook een duimpje omhoog als je het leuk vind wat we doen.. Abonneer je nu op dit kanaal, het is namelijk gewoon gratis! :-) https://bit.ly/3KIdR9V

Dank allen voor de reacties! :thumbsup:

Inmiddels staan er weer een paar bij...

Funke Fireworks - Fireball | 200 shots | straatfilm

2x The CEO Lesli Vuurwerk Oud & Nieuw 2016 - 2017

12x No Name Cake Project Oud en Nieuw 2019 - 2020

En de laatste voor nu:

2 x Salute en Fluit PROJECT Oud & Nieuw 2020-2022

Binnenkort meer en ben ook met iets bezig wat hopelijk goed uitpakt, als ik meer info heb zal ik het hier melden maar hou het Youtube kanaal ook in de gaten... :cool:

En weer wat (nostalgische) video's erbij! :cool:

Megadrukte tijdens eerste verkoopdag bij de Vuurwerkreus 29 december 2004

Vuurwerkbunker leeg kopen met AVP bij Zena in Pijnacker 30-12-2010

GoPro onder VUURWERK! | 31 december 2019

Voor je het weet is het 1 september en dan gaan we weer online en dan zijn we er weer!

Laatst bewerkt door een moderator:
We hebben weer een oudje gevonden in de archieven en deze keer backstage beelden van de opbouw voor een livestream via PyroTV! We deden inmiddels bijna 10 jaar terug gekke dingen in die tijd met AVP/PyroTV. We zonden regelmatig vuurwerkshows uit vanaf locatie (Nijmeegse Vierdaagse, Geelse Kanaalfeesten enz enz.) en ook vanaf Scheveningen hebben we een aantal keer LIVE via de stream van PyroTV uitgezonden.... Om dit een beetje professioneel aan te pakken namen we een soort van mobiele regie mee met allerlei apparatuur en camera's. We mochten in de bus van Dream Fireworks zitten op de Boulevard en om de stream te realiseren regelden we een internet/WIFI verbinding met Crazy Piano's of het Kürhaus.

Check de korte video van 12 augustus 2010 hier:

Het is natuurlijk midden in de zomer, veel mensen op vakantie en de "zin in vuurwerk" is anders dan eind van het jaar voor de meesten. Toch zijn we weer bezig om alvast wat filmpjes te uploaden op het Youtube kanaal en we gaan gewoon door! :cool::p

Asiatic Cheetah van Luypaers met de GoPro:

2x Transbomber van Rubro in de straat (oudje van 2016)!

We zullen naarmate 1 september nadert iets meer gaan posten en als we meer richting december gaan proberen dagelijks nieuwe filmpjes te uploaden. :thumbsup:

Alvast dank aan iedereen die kijkt naar de site en de filmpjes en geniet er nog even van deze zomer!

Knipsel.PNG

Nog een paar uur en dan is het alweer 1 september..... Traditiegetrouw betekend dit de aftrap van "het Vuurwerkseizoen! :handsup:

AVP is heel lang geleden daarmee begonnen sinds eind jaren 90. Ook dit jaar zijn we natuurlijk weer online met de site en het forum. Voor wie lekker wil kleppen met medefreaks in de chat en info zoekt over vuurwerk kan je dus ook dit jaar weer terecht op AVP via www.avpvuurwerk.nl! :cool:

Alles is zojuist open gezet dus wij wensen alle vuurwerkliefhebbers van Nederland een super mooi en leuk Vuurwerkseizoen 2022-2023! Voor de nostalgieke liefhebbers onder ons die dit meegemaakt hebben... bijgevoegd een header die we in 2005 gebruikten op AVP! Herken jij hem nog? Laat het weten! :thumbsup:

Deel, like en share dit bericht zodat we weer met VEEL liefhebbers de komende maanden door kunnen komen...

Iedereen hele fijne maanden tot de dag der dagen!

Groet,
Het AVP team.

Ik herken deze header zeker. 12 jaar was ik in 2005, wat een geweldige tijd, nostalgie. Kriebels in mijn buik wanneer ik dit zie! Als beginnend puber, hele dagen op arjanuitman.

Ik herken deze header zeker. 12 jaar was ik in 2005, wat een geweldige tijd, nostalgie. Kriebels in mijn buik wanneer ik dit zie! Als beginnend puber, hele dagen op arjanuitman.

Bij mij was dit vergelijkbaar met VWC maar dan in 2011; geweldig als je daar aan terugdenkt inderdaad! Bedankt voor deze doorstart Arjan! :D

*knip*.. verbinding was zo brak omdat er zo massaal veel publiek op afkomt dat er weinig van het video overbleef.. Heb de video verwijderd want deze kwaliteit konden we helemaal niets mee.. helaas volgende keer beter! ;)

Laatst bewerkt:
Eerst met seizoenen werken, daarna stoppen met de site, daarna weer starten en het het volledige jaar beschikbaar maken. Daarna zonder enkele aankondiging (klopt dit?) er weer een seizoenswebsite van maken. Beetje rommelig haha, maar ik wens jullie veel succes met de site! :biertje:

Forum lijkt trouwens een beetje FPM- achtig.

We hebben er weer 2! :handsup:

1x Stormchaser + 2x Titanium Salute | 01-01-2020 | Straatfilm

En ook weer een oudje van bijna 20 jaar geleden! Het bevoorraden van de bunkers bij de Vuurwerkreus in het Rotterdam! In de tijd dat vuurwerkverkoop gewoon elk jaar normaal was en er nog weinig discussies over waren en we thuiscollecties lieten zien op AVP :droolthum

Back
Bovenaan