AVP Collectie in samenwerking met Broekhoff

Ehm, dat is idd 4x vrijwel niks...Die derde lijkt nog ergens op door de iets grotere combi van blinkers en crackling, maar aanschaffen zou ik deze kleine dinkies nimmer...

zijn er filmpjes van/ervaringen met de blokken?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben ik zelf ook heel erg benieuwd naar. Maar heeft iemand meer informatie over de NL002 cake? Hierboven staat een filmpje maar ik weet er niet veel van. Maar de cakes worden al beter van AVP maar de pijlen die zijn echt niks waard. :bye:

Ben ik zelf ook heel erg benieuwd naar. Maar heeft iemand meer informatie over de NL002 cake? Hierboven staat een filmpje maar ik weet er niet veel van. Maar de cakes worden al beter van AVP maar de pijlen die zijn echt niks waard. :bye:

Dat is een pot van Original fireworks die dus alleen maar bij Original verkopers te verkrijgen is in Nederland, de prijs was geloof ik 52 euro en naar mijn mening is het een prachtige pot.:)

Natuurlijk ook weer in samenwerking met AVP:wink:

Oke, bedankt. Het is zeker een prachtige cake maar wel aan de dure kant.
Ik heb iemand gezien en die had een filmpje van de Shoot m' up zal eens zoeken. :wink:

Lijkt me wel een leuke, noot gezien.

Offtopic: zag net AVP ook nog in de brochure staan van Broekhoff, dat hun de beste importeur zijn, volgens AVP.

Back
Bovenaan