Iemand enig idee wat deze ongeveer weegt? Zie in de OP 14 kilo staan, maar dat kan niet kloppen voor een 44 shots blokje neem ik aan.
In de winkel waar ik hem gekocht hebt geven ze online 7kg aan

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Iemand enig idee wat deze ongeveer weegt? Zie in de OP 14 kilo staan, maar dat kan niet kloppen voor een 44 shots blokje neem ik aan.

Zie post 96 en 97Zitten er dus wrs 2 in een karton van 14kg![]()
Stonden deze niet nog op de boot?Heb net ff doosje in de showroom zien staan! Ik denk wel dat dit een toppertje is/word! Iemand enig idee of deze en wanneer deze keer op demo geschoten word?
Bekijk bijlage 1820176
KloptStonden deze niet nog op de boot?
Huisman misschien?Heb net ff doosje in de showroom zien staan! Ik denk wel dat dit een toppertje is/word! Iemand enig idee of deze en wanneer deze keer op demo geschoten word?
Bekijk bijlage 1820176
Ja denk t, zag in post van vorige week van wel…. Maar geen idee hoe en waar t is hahah! Dit was inderdaad dummy, de rest vd gehele lijn heb ik ook op foto van dummyStonden deze niet nog op de boot?
Ben echt benieuwd hoe deze presteert, 2€ per shot is wel idioot maargoed, moet wat heEnige kans Quartel Pijnacker volgende week, denk ik
Ik zal mijn best doenLaatste bericht wat ik hoorde
( om vroeg iets met paniek waar issie nou) is dat de boot vandaag in rotterdam verwacht werdt en dat dit pareltje echt echt echt op tijd klaar gezet kon gaan worden bij mijn bestelling.

Laatste bericht wat ik hoorde
( om vroeg iets met paniek waar issie nou) is dat de boot vandaag in rotterdam verwacht werdt en dat dit pareltje echt echt echt op tijd klaar gezet kon gaan worden bij mijn bestelling.
Ik zal mijn best doen![]()
Heb net ff doosje in de showroom zien staan! Ik denk wel dat dit een toppertje is/word! Iemand enig idee of deze en wanneer deze keer op demo geschoten word?
Bekijk bijlage 1820176
Dat was geen productie demo, dat was een sample demo.....Is geschoten bij Rubro op 25:30 komt ie voorbij![]()
Ja had al dezelfde maar dan los gezien! Als hij zo ook echt is! Puik blokkie welIs geschoten bij Rubro op 25:30 komt ie voorbij![]()
Volgens mij stond de walhalla en galacticos daar ook opLaatste bericht wat ik hoorde