[Ass.] Lightning Thunder x2 [Uitloop 2023]

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 0550
Artikelnaam: Lightning Thunder x2
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 54 gram
Aantal schoten: 2 x 9 schoten
Effectomschrijving: 2 cakes voor de prijs van 1! Met negen schots per cake een echte meepakker voor een spotprijs!
Effect specificatie: Silver tail to Silver Thunder
Max. tube diameter: 14 mm.
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Afmeting { mm.]: Ø 70 x 870
Kartoneenheid: 72/1
Adviesprijs: € 13,99
Onlineprijs:
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

0550-Lightning-Thunder-Crown-Collection-Vuurwerkexpert.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
China Red is 5 euro voor 2 stuks met 13 schoten, zelfde kaliber. Voor 4 euro per set ga ik deze ook uittesten.

Hierbij de productvideo. Afgelopen week de omlabeling van Magnum besteld voor een leuk prijsje. Als ik het filmpje zie lijkt me dit echt een mooi artikel voor de vooravond. Weliswaar een klein kaliber, maar zo'n all at once cake blijft altijd leuk.

helaas niet geaccepteerd, kreeg er maar 4 ipv 8 voor de de volle mep. Kon het niet met de verkoper eens worden dat het er twee stuks voor 7 euro waren.

Gelukkig zonder moeite mijn geld terug gekregen.

Wat een goede knal komt hier vanaf zeg..
Aanrader voor volgend jaar!! En goede vervanging voor Thunderkings

IMG_20221231_143933.jpg

Ik vind de reacties op deze potjes nog mild. Wat een fantastische dingen zijn dit! Dit is echte all at once! De lancering van de 9 bombettes is zo rap dat het niet als meerdere schoten overkomt. Je hebt zoveel aanbod in vuurwerkland, en stiekem zijn veel dingen een beetje van de categorie 13 in een dozijn. Daar is dit potje dan weer echt onderscheidend in. Het is in mijn ogen echt een uniek product, en doet het vanwege de wtf-factor ook heel goed bij het publiek.

Deze zijn erg goed, klappen hard. All in once dingen, had liever 1 voor 1 of telkens 2 of 3 schoten per keer gehad. Dan heb je er langer plezier van. 2 voor €7,- is een goede prijs. Maar nog te hoog om een waardige Thunderking- vervanger te worden genoemd imo.

Zie graag een 20/30 schots batterij hiervan. :D

Back
Bovenaan