Asian Thunder Cake 100 shots

hele grote kans dat ik deze ook voor de deur ga zetten:rolleyes: vorig jaar veel plezier gehad aan de kleinere 25 schots versie. nu nog even hopen dat er een goede finale inzit en dan komt ie dr zeker bij:D

Laatst bewerkt:
Ziet er knallend uit zullen we maar zeggen :p
Als de kwaliteit net zo goed is als van een losse AT, dan is hij zijn prijs meer dan waard :D

nou ik moet eerlijk zeggen dat de asian thunder cake van 25 shots lang niet zo hard ging als de asian thunder singleshots en het zou wel jammer zijn als dat bij deze ook zo is

nou ik moet eerlijk zeggen dat de asian thunder cake van 25 shots lang niet zo hard ging als de asian thunder singleshots en het zou wel jammer zijn als dat bij deze ook zo is

Je moet je inderdaad niet laten misleiden door de naam van dit artikel. De 'thunder' zal niet zo hard zijn als een Asian Thunder singleshot. Het was me bij Marijn vuurwerk ook al opgevallen dat de knalcake Levensgenieter D zachter is dan een Binkie.

Toch wel handig zo n cake:rolleyes:
Scheelt weer een project met asian thunders doorlonten al kan je altijd nog een dikke finale er achter bouwen!
verder zijn de asian buget cake s een echte aanrader.
Vorig jaar 2 keer de 25 shots en 1 keer buget cake b gehad heerlijke potten!

Jemug, dat ding schiet zo door, komt geen einde aan :p
Hij heeft wel fikse harde knallen of niet? Want op het filmpje lijkt hij wel goed hard te gaan.

Het valt me wel op dat de effecten erg hard omlaag schieten, De lichtkogels gaan erg hard naar de grond toe :shocked:

De cake klinkt goed hard! Maar de effecten zijn wel raar hoor. De sterren worden inderdaad vaak grondwaarts geschoten. Maar ik zie ook bombettes met drie sterren, terwijl andere een vol boeket hebben. En ik kan zelfs wat schoten ontdekken die helemaal geen effect hebben op de knal na!
Af en toe zo'n salvo tussendoor is leuk gedaan. Zeker een welkome afwisseling gezien de lange tijdsduur van dit product.

De cake klinkt goed hard! Maar de effecten zijn wel raar hoor. De sterren worden inderdaad vaak grondwaarts geschoten. Maar ik zie ook bombettes met drie sterren, terwijl andere een vol boeket hebben. En ik kan zelfs wat schoten ontdekken die helemaal geen effect hebben op de knal na!
Af en toe zo'n salvo tussendoor is leuk gedaan. Zeker een welkome afwisseling gezien de lange tijdsduur van dit product.

Hmm, ik denk dat jij de schoten bedoelt die goud bevatten. Deze zie je niet op de film, maar zijn wel de mooiste boeketten:wink:

Maar volgens mij zijn dit gewoon 4 Asian Thunder Cakes aan elkaar geplakt? 20 schoten -> salvo -> 20 schoten -> salvo etc.

Opzich wel een aardige cake, maar jammer genoeg wat eentonig.

Hmm, ik denk dat jij de schoten bedoelt die goud bevatten. Deze zie je niet op de film, maar zijn wel de mooiste boeketten:wink:

Maar volgens mij zijn dit gewoon 4 Asian Thunder Cakes aan elkaar geplakt? 20 schoten -> salvo -> 20 schoten -> salvo etc.

Opzich wel een aardige cake, maar jammer genoeg wat eentonig.

Dat is idd zo svenovic.
Het zijn 4 aan elkaar geplakte blokjes,Maar dan wel meer pts per tube om aan de 500gr te komen.

gr
Pyromaniac 1975

ik zou deze cake totaal ander hebben ingedeeld:

30 shots normaal dan 3x 10 shots snel achtereen volgend (Multi Color Lines)
dan 2x salvo van 10 shots en dan als finale 1x salvo van 20 shots :cool:

dan is deze cake perfect in mijn ogen

Vanavond hebben we de juiste versie gezien, de vorige demo bleek het 4 Asian Thunder Cakes aan elkaar te zijn, nu hebben we de 100s versie gezien en jongens; die is GOED! :D Telkens salvo's, harde burst haha, en per salvo ook een dikke fluit erin, heerlijk!

Film komt morgen, alvast excuses voor het commentaar/gejuich haha, maar kon niet anders. :p

Back
Bovenaan