Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2025/2026

Dit is nu het tweede jaar op rij dat ik hem niet ga krijgen... 4 van in bestelling staan en die supah crackling trekt mij gewoon niet, dus geen idee wat ik hiermee aan moet.
Als je ergens in de grensregio van enschede komt met oud en nieuw dan hebben ze hem nog staan ergens, misschien wist je het al en heb je hier geen reet aan, niet geschoten altijd mis

Laatst bewerkt door een moderator:
In mei besteld en dus inderdaad uitgegaan van rest voorraad, hoewel er ook een 2025 batch zou komen.
Zelf dus niet goed (genoeg) opgelet helaas welke je kreeg met bestellen.

Hij ging ook super hard dus wachten op een antwoord over welke batch had niet gekund want dan had ik sowieso mis gegrepen.
Helaas hanteert deze shop ook een fee als je annuleert dus dan wordt het nog lastiger allemaal.

Maar inderdaad mosterd na de maaltijd. Niks meer aan te doen.

Wrijf het er maar in.

Wacht maar straks met de Galacticos dan zal ik je leren schorem! 🤣
Weet niet waar je vandaan komt maar volgens mij staan er in Leeuwarden nog een paar bij een winkel

Helaas gaat de prosperity niet door idd..zit te twijfelen of de CNY Gatlin een goede vervanger is. Iemand ervaring met deze bak?
Hier ben ik ool benieuwd naar. Weinig tot niks over te vinden. Behalve dat ook bijna 2 kg kruit, 30 mm, 100 shots en ook FWS is. Lijkt wel een leuk product alleen de kleuren zijn vele male minder fraai/eentoning.

Hier ben ik ool benieuwd naar. Weinig tot niks over te vinden. Behalve dat ook bijna 2 kg kruit, 30 mm, 100 shots en ook FWS is. Lijkt wel een leuk product alleen de kleuren zijn vele male minder fraai/eentoning.
Lijkt erg op een rubro bak. Midnight thunder of zoiets.... zo'n private label bak.

Weet niet waar je vandaan komt maar volgens mij staan er in Leeuwarden nog een paar bij een winkel

Thanks maar het gaat me meer om het feit dat ik specifiek deze bak bij deze shop besteld heb want ik heb er ook een hoop klein spul en dus geen andere 'dikke bak', ik vind wel een leuke vervanger komt goed.

Helaas vind ik het aangeboden alternatief niet leuk en met wat er op de site staat twijfel ik nog, als het überhaupt mogelijk is om te ruilen. (met eventueel bijbetalen)
Dus stof tot nadenken en anders maar geld terug, maar ja een 30MM 100 shots, voor wat er is betaald voor de Prosperity word lastig.

Back
Bovenaan