Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2025/2026

Dit is nu het tweede jaar op rij dat ik hem niet ga krijgen... 4 van in bestelling staan en die supah crackling trekt mij gewoon niet, dus geen idee wat ik hiermee aan moet.

Dit is nu het tweede jaar op rij dat ik hem niet ga krijgen... 4 van in bestelling staan en die supah crackling trekt mij gewoon niet, dus geen idee wat ik hiermee aan moet.
Geen flauwe bak, die Supah Crackling (van Hello) maar 4 is dan wel veel. Mss kun je half (2 box) om half (2 refund) regelen?

Nu wel dubbel zuur als je containers te laat komen met het waarschijnlijk verbod in het vooruitzicht

Ik heb zelf geen kijk op de complete route van onze doosjes vuurwerk dus misschien zeg ik nu iets stoms.

Maar ik verbaas me toch iedere keer als ik lees dat iets te laat komt.
Dan denk ik hoe dan? Die boxen zijn maanden geleden al uitverkocht door ons freaks dan zet je die toch direct op de boot?

Afkeur oké, maar te laat snap ik niet.

• Like
Waarderingen: n4ck
Ik heb zelf geen kijk op de complete route van onze doosjes vuurwerk dus misschien zeg ik nu iets stoms.

Dan denk ik hoe dan? Die boxen zijn maanden geleden al uitverkocht door ons freaks dan zet je die toch direct op de boot?

De verscheping van containers is een wereld apart! Soms worden containers uitgeladen in een andere haven, schepen die vertraging hebben. In mijn vak ben ik ook vaak afhankelijk van container vracht, gebeurt heel regelmatig dat levertijden naar achter worden geschoven door ruimte of tijdsloten in een haven.

Veel productie voor ons gebeurt pas laat, en is dan nog afhankelijk van het weer ter plaatse. Dan is het vaak nog net op tijd op de boot maar als er dan iets met logistiek (of weer) tegenzit, ist mis.
Er zijn ook wel eerdere leveringen, maar een zwik late productie/orders komt altijd pas 2e helft december binnen.

Wat wij bestellen is natuurlijk veelvoud; van bunkervoorraad bij winkel of importeur, tot voorbestelling van wat nog moet komen vroeger óf later....

De verscheping van containers is een wereld apart! Soms worden containers uitgeladen in een andere haven, schepen die vertraging hebben. In mijn vak ben ik ook vaak afhankelijk van container vracht, gebeurt heel regelmatig dat levertijden naar achter worden geschoven door ruimte of tijdsloten in een haven.

Oké bedankt voor je antwoord.

Dit gaat natuurlijk wel om vuurwerk wat je alleen de 29e/30e/31e mag uitleveren.
Een container met bijvoorbeeld auto's, hoe zuur ook, die kun je een maand later ook nog gebruiken/ophalen.

Maar ja voor ons is vuurwerk natuurlijk een prio, voor havens en dergelijke zal dit anders liggen.

Maar het is iets wat ik vaker lees en denk van hoe kan dat nog steeds (te) vaak gebeuren?

Ik ben in elk geval heel erg zuur over mijn Prosperity, denk dat ik vandaag maar wat eerder aan de pils ga...

Eigenlijk heeft deze hobby ook zo veel negatieve kanten besef ik me steeds meer.
En een zorgvuldig uitgekozen item niet krijgen is er daar zeker één van.

Helaas. Het is wat het is.

Veel productie voor ons gebeurt pas laat, en is dan nog afhankelijk van het weer ter plaatse. Dan is het vaak nog net op tijd op de boot maar als er dan iets met logistiek (of weer) tegenzit, ist mis.
Er zijn ook wel eerdere leveringen, maar een zwik late productie/orders komt altijd pas 2e helft december binnen.

Wat wij bestellen is natuurlijk veelvoud; van bunkervoorraad bij winkel of importeur, tot voorbestelling van wat nog moet komen vroeger óf later....

Het zou voor mij persoonlijk fijn zijn om te weten of een artikel in de bunker staat of niet.
Geheel mijn fout in dit geval want ik dacht dus dat de Prosperity er al stond.

Maar blijkbaar niet. Jammer.

Het probleem zit hem voornamelijk in het feit dat er gewoon weinig containerplekken zijn. Er is 1 bedrijf in China die hier een monopolie positie op heeft (voor vuurwerk dus). Zo corrupt als de neten dat China.

Het probleem zit hem voornamelijk in het feit dat er gewoon weinig containerplekken zijn. Er is 1 bedrijf in China die hier een monopolie positie op heeft (voor vuurwerk dus). Zo corrupt als de neten dat China.

Ik weet dat China op meerdere plekken in de wereld de macht probeert te krijgen over havens dus dat geloof ik direct.

Het zou voor mij persoonlijk fijn zijn om te weten of een artikel in de bunker staat of niet.
Geheel mijn fout in dit geval want ik dacht dus dat de Prosperity er al stond.

Maar blijkbaar niet. Jammer.
Voor april/mei kun je vrijwel altijd wel van bunkervoorraad uitgaan, vanaf dan beginnen de nieuwe bestelopties bij de importeurs open te komen en is het nuttig bij je dealer op te letten of te vragen... Maar ja, mosterd na de maaltijd, waarschijnlijk dus :(

Vond op 1 Januari nog een onafgestoken parel🙂
Natuurlijk echt zuur voor de mensen die de prosperity (weer) mislopen. Probeer anders winkeliers persoonlijk te benaderen of ze restvoorraad hebben.

Bijlagen

• Screenshot_20251108_162833_Gallery.jpg
    Screenshot_20251108_162833_Gallery.jpg
    688 KB · Weergaven: 66
Voor april/mei kun je vrijwel altijd wel van bunkervoorraad uitgaan, vanaf dan beginnen de nieuwe bestelopties bij de importeurs open te komen en is het nuttig bij je dealer op te letten of te vragen... Maar ja, mosterd na de maaltijd, waarschijnlijk dus :(
Blijkbaar toch niet🤣

In mei besteld en dus inderdaad uitgegaan van rest voorraad, hoewel er ook een 2025 batch zou komen.
Zelf dus niet goed (genoeg) opgelet helaas welke je kreeg met bestellen.

Hij ging ook super hard dus wachten op een antwoord over welke batch had niet gekund want dan had ik sowieso mis gegrepen.
Helaas hanteert deze shop ook een fee als je annuleert dus dan wordt het nog lastiger allemaal.

Maar inderdaad mosterd na de maaltijd. Niks meer aan te doen.

Vond op 1 Januari nog een onafgestoken parel🙂
Natuurlijk echt zuur voor de mensen die de prosperity (weer) mislopen. Probeer anders winkeliers persoonlijk te benaderen of ze restvoorraad hebben.

Wrijf het er maar in.

Wacht maar straks met de Galacticos dan zal ik je leren schorem! 🤣

• Haha
Waarderingen: BENZ
Back
Bovenaan