Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2023

Denk dat hij wat dichter bij het vuur zit dan alleen een "dealer". Maar lekker flauw bezig, ga vooral zo door, noem anders nog meer producten en lekker iedereen op de kast jagen.

Knettermans zijn woorden dat dealerbron geen bevestiging is. meten met 2 maten als het jou kant op valt beetje apart

Ondanks dat er geen garantie is dat de informatie 100% correct is blijft dat wel het doel. Ik probeer alle inkomende berichten mbt te laat en afkeur te verifiëren voordat ik het in de lijst zet. Met onjuiste informatie is niemand geholpen natuurlijk en soms begint het met een gerucht waarbij het zaak is om dat gerucht bevestigd of ontkracht te krijgen. Als we alle geruchten voor waar aangenomen hadden was de lijst ondertussen al een stuk langer geweest en dus waarschijnlijk ook een stuk minder accuraat.

Het wordt dus wel gewaardeerd wanneer je informatie deelt maar die informatie wordt niet per se direct in de lijst overgenomen. Als je het deelt in de vorm van "ik heb van een dealer gehoord dat..." zal doorgaans al snel duidelijk worden of het klopt.
Hier kan ik me wel in vinden. Zoals ik al aangaf melde ik enkel dat mijn dealer de Helsinki noemde in de lijst met afgekeurde artikelen (waarvan de rest van de lijst reeds bevestigd was). Nergens heb ik geroepen dat hij in de openingspost moest maar heb hem enkel gemeld zodat we konden kijken of dit bericht vanaf meerdere kanten zou komen.

Knettermans zijn woorden dat dealerbron geen bevestiging is. meten met 2 maten als het jou kant op valt beetje apart

Wat knettermans zegt is helemaal niet gek. Laatst had ik ook een product wat "niet binnen zou komen" volgens een andere dealer, contact opgenomen bij mijn dealer en die had bericht vanuit Magnum zelf dat het product dat niet binnen zou komen wel uitgeverd zou worden omdat ze nog oude voorraad hadden. dusja. Dealer specifiek hoe ze "afgekeurd" naar hun klanten communiceren

Hahahahaha sfeer zit er lekker in stelletje heethoofden. Al dat gekibbel heeft opzich ook wel z’n charme, brengt een beetje pit aan het forum :bonk:

Wat knettermans zegt is helemaal niet gek. Laatst had ik ook een product wat "niet binnen zou komen" volgens een andere dealer, contact opgenomen bij mijn dealer en die had bericht vanuit Magnum zelf dat het product dat niet binnen zou komen wel uitgeverd zou worden omdat ze nog oude voorraad hadden. dusja. Dealer specifiek hoe ze "afgekeurd" naar hun klanten communiceren

correct, een oudere batch mag wel worden uitgeleverd. net als Willow mayhem batch 2023 is afgekeurd en er bij sommige shops batch 2022 wordt uitgeleverd. hierdoor is dealerbron dus niet betrouwbaar

correct, een oudere batch mag wel worden uitgeleverd. net als Willow mayhem batch 2023 is afgekeurd en er bij sommige shops batch 2022 wordt uitgeleverd. hierdoor is dealerbron dus niet betrouwbaar

Dat zeg ik niet :p Het gaat erom hoe jou dealer naar klanten communiceerd. Als een dealer te weinig besteld van een product bij de importeur krijgen ze het misschien niet binnen. Als ze dan naar de klant zeggen, dat ze het niet binnen krijgen is het wat anders dan het product is afgekeurd :)

Neem het allemaal niet zo persoonlijk gasten, al is het wel vermakelijk.

Blij te horen dat de Total display niet is afgekeurd,leek ook een loos gerucht maar gelukkig was dat ook zo.

Dat zeg ik niet :p Het gaat erom hoe jou dealer naar klanten communiceerd. Als een dealer te weinig besteld van een product bij de importeur krijgen ze het misschien niet binnen. Als ze dan naar de klant zeggen, dat ze het niet binnen krijgen is het wat anders dan het product is afgekeurd :)

Dus als een dealer zegt niet afgekeurd dan is dat zo? Kan niet meten met die 2 maten hier. I rest my case

Dus als een dealer zegt niet afgekeurd dan is dat zo? Kan niet meten met die 2 maten hier. I rest my case

Mag ik dan wat nuance inbrengen;

Heb gehoord van een dealer -> kun je in twijfel trekken.
Vuurwerkfeestje = de dealer die zijn zijn zaakjes aardig op orde heeft, kun je in mijn ogen aannemen als de waarheid.

Mag ik dan wat nuance inbrengen;

Heb gehoord van een dealer -> kun je in twijfel trekken.
Vuurwerkfeestje = de dealer die zijn zijn zaakjes aardig op orde heeft, kun je in mijn ogen aannemen als de waarheid.

hiermee doe je alle overige dealers te kort meteen. zou iets voorzichtiger zijn in mijn woordkeuze maar dat terzijde.
we zullen het vanzelf wel zien uiteindelijk

Back
Bovenaan