vuurwerkfreakk
VWC lid
Het stresstopic van het jaar, na het weertopic! Maar ook zeker niet onbelangrijk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Helaas de harde waarheid. Dit moest voor mij de bak van het jaar worden. Maar helaas gaat het niet zo zijnMoet de EVO Force One hier ook bij op? Deze komen niet meer op tijd binnen en dus heeft GBV WECO helaas nog (maar) voorraad om elke dealer 1x EVO Force One uit te leveren. Hebben we mail over binnen gekregen.
Moet de EVO Force One hier ook bij op? Deze komen niet meer op tijd binnen en dus heeft GBV WECO helaas nog (maar) voorraad om elke dealer 1x EVO Force One uit te leveren. Hebben we mail over binnen gekregen.
Helaas de harde waarheid. Dit moest voor mij de bak van het jaar worden. Maar helaas gaat het niet zo zijn
Evolution: Limited Edition 1 en 3 zijn afgekeurd.
Gehoord van de winkel waar ik deze besteld heb.
Klopt het nou dat alle 3 de boxen zijn afgekeurd?
Al kun je dragon box 2 en 3 nog bestellen bij Vuurwerkwereld het westen. Ook in grote hoeveelheden.....Nee alleen de dragon boxen zijn afgekeurd
weet iemand misschien wat meer over de Hydra van EVO? hij is ineens bij elke dealer uitverkocht afgekeurd of niet optijd binnen??
Uitverkocht bij GBV, vandaar dat hij landelijk van de site is gehaald
Geisterblitz mag niet verkocht worden. Alles wordt uit de handel gehaald
Mien himmel, mierenneukers. Wat is de logica erachter? Is het brandwerende lappie bovenop niet afdoende ofzo?Dat zelfde geldt voor diverse producten van Lesli met spinners en of fluit
Mien himmel, mierenneukers. Wat is de logica erachter? Is het brandwerende lappie bovenop niet afdoende ofzo?