Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2022!

Moet de EVO Force One hier ook bij op? Deze komen niet meer op tijd binnen en dus heeft GBV WECO helaas nog (maar) voorraad om elke dealer 1x EVO Force One uit te leveren. Hebben we mail over binnen gekregen.

Moet de EVO Force One hier ook bij op? Deze komen niet meer op tijd binnen en dus heeft GBV WECO helaas nog (maar) voorraad om elke dealer 1x EVO Force One uit te leveren. Hebben we mail over binnen gekregen.
Helaas de harde waarheid. Dit moest voor mij de bak van het jaar worden. Maar helaas gaat het niet zo zijn

Blijft toch gek, 2 jaar lang de tijd gehad en nu komt het niet op tijd.... en ja ik weet dat alles met opslag e.d. te maken heeft maar blijft toch gek.

Nee alleen de dragon boxen zijn afgekeurd
Al kun je dragon box 2 en 3 nog bestellen bij Vuurwerkwereld het westen. Ook in grote hoeveelheden.....

Ik kreeg alleen van mijn bestelvuurwerk dealer te horen dat de limited 1 en 3 waren afgekeurd.
De limited edition 2 had ik niet besteld.

Geisterblitz mag niet verkocht worden. Alles wordt uit de handel gehaald

Geisterblitz is inderdaad afgekeurd, maar wat is uitgeleverd wordt niet teruggehaald. Winkels moeten alleen product uit de kooi halen en in de bufferbewaarplaats opslaan. Wel gaat het product dus niet meer terugkomen, want het is niet bij te bestellen.

Back
Bovenaan