Pietje PYRO
VWC lid
Dat doe ik sowieso!Ga jij maar eens heel hard duimen dan dat het een beetje windstil wordt tijdens de jaarwisseling dan.![]()
Het spannendste topic durf ik nog niet te openen.
Doe maar zo’n avondje als vanavond
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat doe ik sowieso!Ga jij maar eens heel hard duimen dan dat het een beetje windstil wordt tijdens de jaarwisseling dan.![]()
Pareltje dit hoor! En heb er 2 dit jaar. Wellicht achter elkaar zetten met 10 meter er tussen en dan tegelijk schietenWindstil en op een heel donker en stil plekje geschoten. Om optimaal te kunnen genieten van deze topper. En hij overtrof zelfs de hoge verwachtingen, wat een kwaliteit! Met voor mij als hoogtepuntje het lanceren van de finale salvo's. Wat een drukgolf en oorverdovend geluid geeft dat in reallife! TOEF, TOEF, TOEF!!!
Dat zou wel helemaal bruut zijn zeg. Dan moet je wel genoeg ruimte hebben.Pareltje dit hoor! En heb er 2 dit jaar. Wellicht achter elkaar zetten met 10 meter er tussen en dan tegelijk schieten![]()

Prachtig ding! Natuurlijk ook hier in de collectie. Heel benieuwd.. hopelijk zeer weinig windWindstil en op een heel donker en stil plekje geschoten. Om optimaal te kunnen genieten van deze topper. En hij overtrof zelfs de hoge verwachtingen, wat een kwaliteit! Met voor mij als hoogtepuntje het lanceren van de finale salvo's. Wat een drukgolf en oorverdovend geluid geeft dat in reallife! TOEF, TOEF, TOEF!!!

Jij ook bedankt voor je bedankje! Leuk om te horen!Had nog wat budget van bestelde, maar niet te leveren producten bij een winkel openstaan. Ze konden lastig aan het ProXplosion spul komen dus voor deze gegaan, alsnog voor een mooie prijs.
Thanks voor de video @OnrustStoker ! Ziet er erg goed uit!
Mede namens mijn ruggengraat bedankt!Windstil en op een heel donker en stil plekje geschoten. Om optimaal te kunnen genieten van deze topper. En hij overtrof zelfs de hoge verwachtingen, wat een kwaliteit! Met voor mij als hoogtepuntje het lanceren van de finale salvo's. Wat een drukgolf en oorverdovend geluid geeft dat in reallife! TOEF, TOEF, TOEF!!!