Artificial [Compound]

Windstil en op een heel donker en stil plekje geschoten. Om optimaal te kunnen genieten van deze topper. En hij overtrof zelfs de hoge verwachtingen, wat een kwaliteit! Met voor mij als hoogtepuntje het lanceren van de finale salvo's. Wat een drukgolf en oorverdovend geluid geeft dat in reallife! TOEF, TOEF, TOEF!!!

Windstil en op een heel donker en stil plekje geschoten. Om optimaal te kunnen genieten van deze topper. En hij overtrof zelfs de hoge verwachtingen, wat een kwaliteit! Met voor mij als hoogtepuntje het lanceren van de finale salvo's. Wat een drukgolf en oorverdovend geluid geeft dat in reallife! TOEF, TOEF, TOEF!!!
Pareltje dit hoor! En heb er 2 dit jaar. Wellicht achter elkaar zetten met 10 meter er tussen en dan tegelijk schieten 🤔

Pohh wat een kwaliteit ook weer, net als eerder al de Great Wall op de demo. Dit belooft veel goeds deze jaarwisseling met Riakeo!

Nogmaals na het zien van het filmpje van OnrustStoker ben ik mega blij dat ik deze mooie box in de straat heb staan dit jaar, poah wat top box. Heel erg gaaf en zeker met deze weersvoorspellingen.

Prachtig ding! Natuurlijk ook hier in de collectie. Heel benieuwd.. hopelijk zeer weinig wind ;-)

Had nog wat budget van bestelde, maar niet te leveren producten bij een winkel openstaan. Ze konden lastig aan het ProXplosion spul komen dus voor deze gegaan, alsnog voor een mooie prijs.

Thanks voor de video @OnrustStoker ! Ziet er erg goed uit!

Mede namens mijn ruggengraat bedankt!😁 Na weken twijfelen ben ik na het zien van dit filmpje toch last minute overstag gegaan. Wat een waanzinnig mooi stuk vuurwerkkunst is dit zeg!

Echt genoten van deze bak! Top kwaliteit en het laatste gedeelte met de falling leaves en de finale is echt heel fijn, in het bijzonder ook het lanceergeluid in dit gedeelte.

Back
Bovenaan