[Archief] Grof Geschut

Hierbij een film van 4 stuks Grof Geschut. Dit was de laatste stoot finale bij ANO vuurwerk Milheeze, tijdens de demo van 28-11.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Ik gooi er nog eens een film tegenaan van drie stuks Grof, gefilmd tijdens de demo van Vuurwerkgigant Damen te Zoelen, op 12 december:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

dit is zeker een aanrader, zit best een aardig prijsje aan maar je krijgt er dikke effecten voor terug. grote mines en dikke boeketten met stevige bursts! die van mij ging gewoon rustig af. de naam doet de cake echt eer aan. Marijn neem ik volgend jaar zeker weer in de collectie op!:D

Grof Geschut! En grof schudden deed ie zeker!
2 stuks tegelijk afgestoken, het gaf echt een waanzinnig effect. Het leek wel proffesioneel vuurwerk.
Gelukkig op een grasveld afgestoken, zodat het effect goed te zien was!

Hij is prijzig, maar wat een geweldig ding!

Grof Geschut was echt zeer mooi. Tegelijk met een hoeveelheid aan Snipers, Apocalypse en andere gouden cakes zorgde dit voor een waar goud met blauw spektakel. De Grof Geschut had erg grote gouden boektten en schitterende blauwe mines. Topper!

had hem ook gezien op de demo van anovuurwerk

ik dacht eerst dat het een profblok was !

mooie mooie bak

alleen de prijs is boven mijn budget om er 4 van te kopen :(

Je hoeft ze toch ook niet per 4 te kopen?
Als dat moest, dan had ik wel heel weinig variatie met mijn budget :p

Je hoeft ze toch ook niet per 4 te kopen?
Als dat moest, dan had ik wel heel weinig variatie met mijn budget :p

hoeft niet geeft alleen wel een geweldig stukje vuurwerk :)

zit er dit jaar wel over te denken om het toch te doen met de kortings actie van vuurwerkland steenbergen (als die er weer komt)

ik heb even zitten kijken naar jullie reacties maar ik geloof dat ik deze op wel op mijn wenslijst kan neerzetten voor mijn projectje
bedankt voor het delen van de filmpjes

ik heb even zitten kijken naar jullie reacties maar ik geloof dat ik deze op wel op mijn wenslijst kan neerzetten voor mijn projectje
bedankt voor het delen van de filmpjes

Dat is ook niet zo moeilijk bij jou aangezien jouw wenslijstje overeen komt met de gehele collectie van elke label van elke importeur :D

Maar inderdaad een mooi stuk vuurwerk, maar ook best wel prijzig :p

Bij deze een filmpje van 1 stuk, ziet er erg goed uit, maar hij is wel behoorlijk aan de prijs. Maar dit is denk ik meer een cake, die je MOET ervaren:)

+ YouTube Video

Deze hebben wij gisterenavond bij de demo van ANO weer eens mogen aanschouwen. En wat bleef dat goud mooi lang hangen zeg. Voor mij echt een topper die zeker op mijn lijst komt te staan!

Ik sluit me aan bij de mening FireDragon.
De "oudjes" doen het nog best.
Deze cake doet zijn naam eer aan en laat echt grof geschut zien.
Het blijft een indrukwekkende cake die mooi breed geschoten wordt met prachtige effecten en harde burst.
Deze cake maakt echt veel indruk in de straat

Deze gisteren mogen aanschouwen op de demo van Ano in Milheeze. Wat een geweldige cake is dit zeg:o.. voor mij een van de toppers van de avond! Wat schoot ie breed en wat blijft dat effect lang hangen zeg:o Zowat tot op de grond!

Een absolute aanrader waarmee je in de straat zeker indruk zal maken!

Dit was echt een geweldige bak.
Prachtige gouden en blauwe kleuren met een toptempo! Toppertje!

9831065.1950ecdb.560.jpg

Foto niet gebruiken zonder toestemming

Back
Bovenaan