[Archief] 4 Elements

FireDragon

VWC lid
Artikelnummer:
Artikelnaam: 4 Elements
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal cakes: 4
Effectomschrijving: 4 cakes met maximale vulling van 500 gram kruit met als thema de 4 elementen: "water, vuur, aarde en lucht".
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Richtprijs: 159,80

4-elements.gif

Deze cakes worden ook los verkocht:

ce8d3a8e.gif

Artikelnummer: 10001
Artikelnaam: Earth Quake
Bruto Gewicht: Info volgt
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 100 schots
Effectomschrijving: 100 schots knalcake met groene effecten
Tijdsduur: Info volgt
Afmeting: 250x250x125mm
Stijghoogte: ca. 35 meter
Richtprijs: € 39,95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

98b59c61.gif

Artikelnummer: 10002
Artikelnaam: Air Force
Aantal Schoten: 36 schots
Effectomschrijving: straight shots silver cat tail, yellow and red flower, angled shots
spinner followed by blue flower and blue mines with whisling in between
varied by effects with crackling

Afmeting: 210x245x225mm

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

373da601.gif

Artikelnummer: 10003
Artikelnaam: Extreme Fire
Aantal Schoten: 35 schots
Effectomschrijving: crackling tail, yellow and red flower with strobo, golden waterfall,
final with crackling

Afmeting: 175x245x225mm

+ YouTube Video

d5cb3f45.gif

Artikelnummer: 10004
Artikelnaam: H2O
Aantal Schoten: 36 schots
Effectomschrijving: straight shots blue mines with crysantium, angled shots with blue mines
and crackling, white strobo final

Afmeting: 210x245x225mm

+ YouTube Video

Laatst bewerkt door een moderator:
Toppie Jur, thnx voor het plaatsten van deze post. Eerste is een goede knalcake en zo te horen een flinke en die vierde vind ik helemaal super, mooie boeketten en waar ik helemaal gecharmeerd van ben is dat kleine blauwe mines effectje in die cake !

Prachtig pakket met vier prachtige cakes. Hele diverse effecten en erg originele combinaties! Topper:)
Jammer dat het bijna nergens verkrijgbaar is.

Ik vind de eerste en de vierde erg mooi. De burst van de eerste cake klinken goed, en de blauwe mines van de vierde cake vind ik ook erg geslaagd. Ik zit dit jaar erg te twijfelen of ik weer naar Pronk ga (was vorig jaar erg goed bevallen) of dat ik opzoek ga naar een Royal dealer...keuzes, keuzes...

Ik heb hem ook bestelt in het 4 elements pakket wat een mooie bak is het , zit er aan te denken om ook nog eentje los erbij te nemen:shocked:

Geweldig echt super blij dat deze al bij mijn bestelling zit:D ben alleen zeer benieuwd naar de fire en air aangezien die productfilmpjes crap waren maar toch denk ik niet dat ze slecht zijn.
naja kheb iig earth quake en h2o volgend jaar het hele pakket als de rest ook zo geweldig is:wink:

Ik heb de H2O vanavond zelf afgestoken. Wat een geweldige cake toch. De effecten blijken in het echt nog veel mooier als het eerder door mij geplaatste filmpje. De burst knal is super. Die jongens van Pronk hebben hiermee echt een top cake gemaakt.

Laatst bewerkt:
kolere zeg mooiste cake die ik ooit heb gehad die h2o van mij de beste van cake van dit jaar:D

earth quake was wel aardig alleen die stak ik aan na me 4x extreme salut dus leek niet zo heel hard maar evengoed ook mooi met dat groen:wink:

Earthquake : DE sublieme knalcake .

Omstanders dachten werkelijk dat dit een illegaal blok was.
We hadden 2 exemplaren voor 70 euro en ze waren hun geld DUBBEL en DWARS waard!!
Lekkere finale ook!!.

Ik had de hele serie,één voor één top,Airforce is trouwens ook prachtig!
Zal later wat beelden plaatsen.
De hele Pronklijn zit dicht tegen prof vuurwerk aan.

Earth quake is echt een hele goede knalcake. Mooie opbouw en goede dreunen. Niet zo hard in mijn oren als de silver salute maar zeker een super pot.

H2O in één woord wwwwwwaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwww.

Wederom diep onder de indruk van de Pronk lijn.

Ik vond de H2O ook de beste nieuwkomer. Had hem dubbel geschoten en dat was echt de publiekstrekker van de avond.. Volgend jaar zekers te weten weer.

De Earthquake had ik ook dubbel en deze had ik overlappend doorgelont. Was erg gaaf maar knalcakes zijn toch niet echt mijn ding maar dat is persoonlijk. Kan me aan de andere kant wel weer vinden in de positieve reacties van de anderen want hij klapte erover..

Back
Bovenaan