Apache

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: KY6310
Artikelnaam: Apache
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1980 gram
Aantal Schoten: 140 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: ti-gold coco, blink, bloom flower, coco, chrys, penoy, ti-gold coco to chrys, tails - blue, gold, purple, green, yellow, white, red
Tube diameter: 25 mm.
Kooi: Ja
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 56 sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € ...
Voorverkoopprijs: € ...

Apache.JPG

Wij danken China Red voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zie deze voor 199 euro met 20% gratis vuurwerk. Is zeker wel een leuk doosje, maar wil toch liever eerst een demo afwachten of een straatfilmpje zien.

Ziet er zeker goed uit, lekker afwisselend ook qua effecten, schietrichting en tempo.

Wat een machine, helaas wat veel wind maar manmanIMG_9144.jpg

De film nog even uploaden maar paste zoals verwacht niet in beeld hehe

Kippenvel! Ik heb echt met ontzag en verwondering gekeken naar dit gigantische apparaat. Ongelooflijk, wat een bruut ding. Qua tempo, qua klappen, qua spreiding, qua effecten. In één woord fantastisch! Grote variatie in schietrichtingen, je weet niet waar je moet kijken. Zelden heeft vuurwerk zo’n indruk op mij gemaakt.

Het geweld en spektakel van deze Apache was dusdanig dat publiek dat lekker binnen zat alsnog naar buiten kwam om de finale van de box buiten te ervaren. Zoiets hadden ze nog nooit gezien.

Een geweldige prijs om te winnen. Ik kan China Red en VWC niet vaak genoeg bedanken voor deze ervaring en belevenis. Wat mooi om dit een keertje zelf in de straat en van zo dichtbij mee te mogen maken. Ik heb het nu een keertje beleeft en gun andere forumleden ook zo’n memorabel moment de komende jaarwisseling.

PS: De Apache is gefilmd, maar overdwars waardoor het waaier effect helemaal niet goed uit de verf komt. Doodzonde. Ik ben niet bedreven in het uploaden van filmpjes maar zal later vandaag een poging wagen. Ik hoop van harte dat de overige 4 winnaars een beter filmpje hebben dat recht doet aan deze gruwelijk, vette compound.

Deze ook mogen winnen, was een topbak. China red weet altijd kwaliteit neer te zetten maar deze bak was nog een stappie hoger. Met vanalles erin, dikke blink, ghost, crackling en natuurlijk verschillende schietrichtingen. Gewoon helemaal top!!

Nogmaals bedankt China Red en Vuurwerkcrew voor het organiseren van de prijsvraag, waarbij ik de Apache heb gewonnen. Verder wil ik Kees van Makkelie vuurwerk bedanken voor de koffie en leuk gesprek bij het afhalen van de compound.
Dit is de eerste vuurwerkprijs die ik heb gewonnen en dan meteen een prachtige compound, die bij mij al hoog op het lijstje stond voor volgend seizoen. Wat ik zo mooi vind aan deze compound is de tempo en gebrek aan pauzes. Hierdoor lijkt het bijna op een fanshape Bonbridge blok van vroegah.

Helaas had ik deze jaarwisseling last van iets te harde wind vlagen waardoor de burst en spreiding van mijn geschoten producten iets minder goed overkomen. Zal als referentie ook de beelden van mijn omlabelingen van de Lion (Dark Empress) en Gorilla (Samurai Strike) uploaden. Maar deze bak komt volgend jaar zeker weer in de collectie, dan hopelijk met minder wind en regen om hem optimaal te ervaren. :biertje:

P.S.: Door de harde wind niet normaal in de straat kunnen zetten, maar ging ook diagonaal nog lekker breed.

WhatsApp Image 2024-01-04 at 01.20.19.jpg

Laatst bewerkt:
Gaaf te zien jongens, ziet er inderdaad goed uit, mooie combinaties in die salvo's en een prima finale ook om het geweld af te ronden. Zeker een goede bak in deze serie compounds.

Heel dikke bak. Op de eerste video weet de filmer niet waar ie moet kijken...:D Eigenlijk heb ik me voor genomen geen compounds meer te kopen dit jaar, want heb nog 6 dikke bakken over van afgelopen O&N, maar ik denk dat deze er toch moet komen...:bonk:

Heel dikke bak. Op de eerste video weet de filmer niet waar ie moet kijken...:D

Ik geef toe dat het niet mijn beste filmje is. :D Heb het china filmpje vaak genoeg bekeken om te weten wat er zou gebeuren. :p Was echter wel een van de laatste compounds van afgelopen jaarwisseling. Door alle kruitdampen bewoog mijn hand niet meer goed mee denk ik. Misschien volgend jaar toch maar een Gopro met helm kopen. :idea:

Back
Bovenaan