Annuleer jij wel eens een bestelling?

Annuleren is niet nodig omdat ik, dankzij dit forum, goed weet wat ik koop. Eenmaal gekocht is voor mij de keuze gemaakt.
 
Heb toen met corona de bestellingen die konden doorgeschoven naar het volgende oud en nieuw sommige werden natuurlijk automatisch geannuleerd
 
Hier ook alleen met Corona wat geannuleerd. Wel een keer een product geruild omdat hij toch tegenviel bij een demo. Of door een voorraadverschil bij afhalen een vervangend product aangeboden gekregen.
 
Zelf nog nooit iets geannuleerd, je besteld iets met je volle verstand of vanwege FOMO maar dan moet je op de blaren zitten. Voor medische redenen oid snap ik het dan weer wel.
 
Heb vorig jaar 3 kokosnoten geannuleerd die ik in eerste instantie na de demo van Ano besteld had. Ik kon ze gelukkig ruilen voor Sky Symphony. Voor de rest nog nooit wat geannuleerd.
 
Heb vorig jaar 3 kokosnoten geannuleerd die ik in eerste instantie na de demo van Ano besteld had. Ik kon ze gelukkig ruilen voor Sky Symphony. Voor de rest nog nooit wat geannuleerd.
Poeh, dat is dan de ultieme ruil geweest zeg achteraf. Die sky symphony was fantastisch en de coconut mwah.
 
Nee, ben van mening dat wanneer je iets besteld niet later moet annuleren (uitzonderingen daargelaten) Wel eenmalig een upgrade gedaan + bij betaling voor die toch net wat dikkere compound.
 
Hier ook met corona. Achteraf spijt gehad dat ik alles op 1 bestelling na volledig geannuleerd had. Had het liever laten staan achteraf en het pas opgehaald wanneer het weer mocht. Want die ene bestelling was toch leuk, je had haast geen idee meer wat je allemaal kwam ophalen.
 
Nog nooit vrijwillig gedaan. Zou ik denk ik alleen doen als de inhoud van een artikel echt compleet anders is dan beloofd
 
Dit jaar voor het eerst een bestelling geannuleerd, de Viva la Vida. Zoals bekend komt hij helaas zonder spinners en vind ik de prijs niet meer te rechtvaardigen. De Colorful Night laat ik wel gewoon doorgaan.
 
Zat vorig jaar eraan te denken om de coconut bounty te annuleren, maar in plaats daarvan heb ik ter plekke gewoon gevraagd voor een vervanging + €10 en dat kwam goed uit (dank aan vuurwerkoutlet)
 
IS wel is gebeurd,maar dat kwam omdat wat ik vroeg had besteld er "ineens" niet meer was,terwijl er naast me grote bestellingen ter plekke werden gedaan waar dat artikel dan tussen zat en wel werd geleverd.
Toen wilde men me een flut vervanger aansmeren,maar toen had ik er helemaal geen zin meer in en heb heel de bestelling geannuleerd en mn geld terug gevraagd.
Alsof de grote van de bestelling bepaalt wie wat krijgt,als dat je motivatie is dan wil ik met zulke winkels geen zaken meer doen.
 
Back
Bovenaan