Angry Monster Cakes [Ass.]

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Angry Monster Cakes
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 10 schoten per cake
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € ...
Voorverkoopprijs: €...
O.a. te koop bij: Rubro.nl

Angry Monster Cakes 10sh.JPG

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Dit zijn echt geweldige budgetcakes. Eigenlijk zijn het varianten op de Monster Ride, exact hetzelfde formaat ook, alleen dan met andere effecten. Klapt hard en laag, perfect voor 8 euro per stuk!

PXL_20231228_104743252.jpg

PXL_20231228_104804014.jpg

PXL_20231228_104815398.MP.jpg

Heb ze helaas niet op beeld staan.

Dit zijn echt geweldige budgetcakes. Eigenlijk zijn het varianten op de Monster Ride, exact hetzelfde formaat ook, alleen dan met andere effecten. Klapt hard en laag, perfect voor 8 euro per stuk!

Bekijk bijlage 79836

Bekijk bijlage 79837

Bekijk bijlage 79839

Heb ze helaas niet op beeld staan.

Oh dat is balen, had hier graag een straatfilmpje van gezien. Ik had deze in overweging omdat de 19sh voorganger ook al zo goed was. Uiteindelijk heb ik in november toch gekozen voor de Pyro 5 naar aanleiding van de beelden hier op het forum. Ik ben een groot fan van de Monster Ride en als dit setje kwalitatief gelijkwaardig is, dan gaat die alvast op de lijst voor volgend jaar.

Ik durf die private label cakes van Rubro blind te bestellen. Ik had al het vermoeden dat ze op de Monster Ride waren gebaseerd en het bleek te kloppen. Exact zelfde kruitgewicht ook! Pyro 5 is ook top! Iets minder burst en boeketgrootte maar wel bijna dubbel aantal schoten.

Twee setjes gekocht voor 48 euro bij de driesprong en wat een cakes. Mochten ze er dit jaar weer zijn dan zitten ze zeker in de collectie

Waren deze enkel bij Driesprong verkrijgbaar? Ben ze namelijk nergens tegen gekomen. Absolute must-haves als dit afstammelingen zijn van de Monster Ride.

Ik heb de Angry Monster Cakes ook bij De DrieSprong gekocht dit jaar. Officieel staan ze in de webshop van Vuurwerkdiscount.nl (maar dat is een onderdeel van Rubro toch?)

Vuurwerk Rubro Monster cakes Funky 3 Heavy Legend 2023.jpg

Opnieuw een mooi private label setje. Vorige jaar niet aangedurfd maar deze afstammelingen van de Monster Ride staat op het lijstje voor volgend jaar (indien in de buurt beschikbaar).

Back
Bovenaan