Anger

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 3245
Artikelnaam: Anger
Netto Kruitgewicht: 300 gr.
Aantal Schoten: 24 Schots
Effectomschrijving: Rood en groene staart tot zilveren wave en blauwe, rood, paars en witte glitter.
Afmetingen: n.n.b.
Stijghoogte: n.n.b.
Richtprijs: €.24,95
Verpakkingseenheid: n.n.b.

Demo 2011:

3245_anger.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Hardix Vuurwerk en Mercurius voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hardix lijkt het goed te doen. Veel producten waarbij een schot om en nabij de €1,- euro kost. Als het dan volle boeketten blijken te zijn, dan is Hardix met veel producten flink goedkoper dan Lesli bijvoorbeeld. Interessant!

Ik was sowieso al fanvan hardix. Vorig jaar aantal artikelen gehad en allemaal toppers. Ook de prijzen zijn redelijk te noemen op een enkele pot na. Alleen jammer dat delta devil duurderis geworden. Mar dat hoort dan niet in dit topic. Greetz

Wat een schittered product zeg. Mooie opbouw, verrassende eindsalvo met die spinners. Ziet er voor de prijs echt heel goed uit.

Het einde lijkt met die spinners (voor mij) saai te eindigen, maar dan komt er toch nog iets wat ik niet eerder heb gezien heb.

Laatst bewerkt:
Dit vind ik echt een prachtige cake! Hardix heeft met de steengoedcollectie echt een topcollectie voor prima prijzen! De blinkers zijn trouwens echt grote boeketten!

Huh, waarom heb ik deze over 't hoofd gezien? Mooie fanshape blinkboeketten, en die finale is inderdaad wunderschön! En wat een klein prijsje!!

Wow, inderdaad verrassend einde. Vreemd dat ik dit effect voor het eerst zie. Moet zeker vaker worden gebruikt.

Back
Bovenaan