Amsterjam

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1900
Artikelnaam: Amsterjam
Bruto Gewicht: 4,25 kg
Netto Kruitgewicht: 1051 gram
Aantal Schoten: 144 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Sensationele compound doos van Vuurwerkmania. 144 shots blok met 4 oplopende tempo's. GEWELDIG!
Tube diameter: 20 mm
Kartoninhoud: 2/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €75,00

O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1900_Amsterjam_Vuurwerkmania-kopiëren.jpg

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Omg, wat een flutnaam voor een box. Ik ben benieuwd naar beeldmateriaal, maar ik denk niet dat ik nog over de streep wordt getrokken :p

Omg, wat een flutnaam voor een box. Ik ben benieuwd naar beeldmateriaal, maar ik denk niet dat ik nog over de streep wordt getrokken :p

Inderdaad, wat een stomme naam.
Zeker uit een tombola getrokken.
Zullen ze volgend jaar met een knalcake komen met de naam Gangsterdam.

Net alsof de naam zo veel uitmaakt... En ik vind het eigenlijk wel een grappige naam zo.
Op de site van Vuurwerkmania staat deze trouwens afgebeeld, bij het plaatje over de demo-show. Zal die dan ook daar geschoten gaan worden? :)

Net alsof de naam zo veel uitmaakt... En ik vind het eigenlijk wel een grappige naam zo.
Op de site van Vuurwerkmania staat deze trouwens afgebeeld, bij het plaatje over de demo-show. Zal die dan ook daar geschoten gaan worden? :)

Een naam bij producten, of het nou vuurwerk is of niet, maakt wel degelijk uit. Een product met een aansprekende naam wordt sneller en vaker bekeken dan een no name artikel.

Een naam bij producten, of het nou vuurwerk is of niet, maakt wel degelijk uit. Een product met een aansprekende naam wordt sneller en vaker bekeken dan een no name artikel.

Ja dat bergrijp ik natuurlijk ook wel, wat je nu zegt. Laat ik deze naam nou echter juist wel aansprekend vinden, maar jij blijkbaar niet, maakt niet uit toch? :wink:

Zeker waar. Nu heb ik sowieso al niets met namen die met Amster beginnen. Als het een prima product betreft zal ik desondanks niet schromen om het aan te schaffen.:p

Denk dat ie mileuvriendelijk, diervriendelijk genderneutraal, LGBT gekeurd en gemaakt van quinoiabessen en hennepvezel is.

Hopelijk wordt dit een van de beste boxen van het jaar! :holland:
Al is het maar om al die haters hier de mond te snoeren.

Back
Bovenaan