Amersfoort : Vuurwerk Riezebos

Vanmorgen rond 7:20 uur mijn bestelling opgehaald bij Riezebos Vuurwerk. Ik was mooi op tijd en werd snel geholpen. Geen wachttijden omdat het nog vroeg was en alles wat ik had besteld lag netjes klaar. Zeer tevreden over de service!

Heerlijke service weer zoals ieder jaar!! Bestelling kunnen splitsen om gespreid op te halen, en een geweldig team dat snel de orders pakt en bereid zijn even met je mee te lopen! top geregeld weer, morgen nog even langs voor de losse verkoop met wat er nog aan komt *hint hint* 👀

Vanochtend net na 10:00u hier mijn bestelling opgehaald en het was (nog) erg rustig en zat daardoor iets van 7 minuten later al weer in de auto! Dankzij de 25% korting (openingsactie) een aantal hele mooie deals kunnen scoren. Achteraf gezien wou ik dat ik toen meer had besteld, maar toen dacht ik nog veel minder uit te gaan geven dit jaar! 😅

....morgen nog even langs voor de losse verkoop met wat er nog aan komt *hint hint* 👀

Oeh, dat klinkt wel heel interessant! Andere artikelen/nieuwe voorraad of einde van de dag een 'speciale actie'?

Back
Bovenaan