• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Alpeco] Dieptebom

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruben

VWC lid
Artikelnaam: Dieptebom
Artikelnummer: Onbekend
Importeur: Alpeco
Aantal per verpakking: 20 stuks
Kartoninhoud 50/20
Effectomschrijving: Knal met voorgaand een vlam
Aantal grammen: 1,02
Richtprijs: 2 euro per 20, 50 euro per 1000

Dit artikel word al een geruime tijd niet meer verkocht.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Alpeco voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
ze knalde niet echt zo heel lekker maar ze waren goedkoop goed en leuk vlammetje

Laatst bewerkt door een moderator:
dat is naar mijn mening de knaller met de beste prijs-/ kwaliteitsverhouding ooit, ondanks dat je de knal niet meer met de huidige knaller moet vergelijken. Voor toen waren ze heel goed voor weinig geld.

heb hier in 3 jaar tijd ong. 1,5 karton van opgestookt, waaronder 1 heel karton ( goede) zwarte uit 1997, de rode uit 1996 waren een stuk minder.
Wat een mooie vlam en en wat een prijs zeg voor deze dingen, heb helaas nog maar 3 pakjes liggen waarvan ik er 1 voor heeeeeel lang ga bewaren, wordt mss nog wel is een collectors item.

Grootst nadeel van deze knallers is de stop die ik regelmatig tegen me kop, arm of waar dan ook kreeg :(

heb hier in 3 jaar tijd ong. 1,5 karton van opgestookt, waaronder 1 heel karton ( goede) zwarte uit 1997, de rode uit 1996 waren een stuk minder.
Wat een mooie vlam en en wat een prijs zeg voor deze dingen, heb helaas nog maar 3 pakjes liggen waarvan ik er 1 voor heeeeeel lang ga bewaren, wordt mss nog wel is een collectors item.

Grootst nadeel van deze knallers is de stop die ik regelmatig tegen me kop, arm of waar dan ook kreeg :(

leuk dat je de Zwarte versie nog even aan haald.
Die zwarte versie hoor je weinig tot nooit iets van.
terwijl de zwarte beter/Harder waren.
De zwarte bevatten ook wel wat meer kruit dan de rode met bloemmetjes.
Ook was de vlam van de zwarte versie minder lang.
maar de knal was beter!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan