Vuurwerkkoning
VWC lid
Nu op het punt van beginnen: PDC World Masters.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Finale gewonnen verliezersronde. Dikke primaVanmiddag ff fijn keer weer single toernooi in Wierden. Ben benieuwd![]()
Tot 2025 was het in legs. Daarna overgegaan naar sets best of 3. Dit om het spannender te maken, bij een groot verschil in legs (9-2 of 9-3) gaf de ander vaak op en waren de semi's en finales vaak eenzijdig en saai.Hoe zit het met dit toernooi? 2 legs voor een set wtf? Is dat altijd op de masters?
Heel veel keer even dan in ons geval. Man ik denk dat ik mijn pijlen al zeker 15 jaar niet meer had aangeraakt. Vond het al knap dat ik ze nog kon vindenHave fun!
Gisteren hier in het poolcafe wat pijltjes gegooid.... Conclusie.... Beter daar nog even oefenen![]()
Dit jaar helaas niet van de partij vorig jaar eerste ronde eruit. Succes gewenst!Gaan er nog leden naar de Dutch Open? Ik ben nu onderweg! Morgen koppel gooien en overmorgen single.![]()
Vandaag nog een kleine oefensessie gehad, 170 uitgooi en 5x 180.. zegt niks over morgen maar heb er wel zin in!Dit jaar helaas niet van de partij vorig jaar eerste ronde eruit. Succes gewenst!
Suc6 en veel plezier! Vanavond hier bij de plaatselijke duivenvereniging weer een onderling toernooitjeGaan er nog leden naar de Dutch Open? Ik ben nu onderweg! Morgen koppel gooien en overmorgen single.![]()