rocco
VWC lid
https://www.sportbible.com/darts/sa...v4UuFYdEG6DiTnB2Bg_aem_kGHgu2B-FLzsGLnqwqDN0A 10 darter gooien dus!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat een speler die van Gerwen, had maar 9 match darts nodigSinds 30 oktober 2025! verliest Littler weer eens een officiële wedstrijd. Price wint met 6-2 op de Bahrein Masters.
Bekijk bijlage 1825501
Van m'n 16e tot m'n 35e 5 a 6 dagen per week met darten bezig in competities en toernooien. Jaren lang Dutch Open meegedaan maar dat was meer een zuipfestijn omdat we altijd met 20 man of neer gingen. 3x WK wezen kijken BDO op Frimley Green. Toen 17 jaar niet gegooid ivm carrière maken. Nu de garages omgebouwd tot mancave en sinds 1,5 jaar weer aan het gooien. Nu alleen nog voor de gezelligheid en af en toe een lokaal toernooitje. Hou nou eenmaal van het spelletje.
Dit is behang wat ik in Engeland besteld heb. Mijn eigen naam staat ook nog boven " World Championship" maar die heb ik op de foto geblurd.Wat een gave set-up zo. Is dat geschilderd of een sticker? Zit zelf ook te kijken om ooit zoiets te maken, of wellicht het lakeside podium na te bootsen of het Ladbrokes podium van de PDC destijds...
www.themed.co.uk