Alles wat betreft Darten

Van Gerwen wint weer eens een World Series event. Goeie finale tegen van Veen, ook leuk voor hem, direct de finale in!

Bekijk bijlage 1825501
Van m'n 16e tot m'n 35e 5 a 6 dagen per week met darten bezig in competities en toernooien. Jaren lang Dutch Open meegedaan maar dat was meer een zuipfestijn omdat we altijd met 20 man of neer gingen. 3x WK wezen kijken BDO op Frimley Green. Toen 17 jaar niet gegooid ivm carrière maken. Nu de garages omgebouwd tot mancave en sinds 1,5 jaar weer aan het gooien. Nu alleen nog voor de gezelligheid en af en toe een lokaal toernooitje. Hou nou eenmaal van het spelletje.

Wat een gave set-up zo. Is dat geschilderd of een sticker? Zit zelf ook te kijken om ooit zoiets te maken, of wellicht het lakeside podium na te bootsen of het Ladbrokes podium van de PDC destijds...

• Like
Waarderingen: Opa
Binnenkort ook maar even de zolder verbouwen naar dartzolder.

Nieuw Target-bord+lights + surround halen, :d

Kunnen ook via Telefoon-camera tegen elkaar darten als mensen hier dan daarvoor aan zijn

Wat een gave set-up zo. Is dat geschilderd of een sticker? Zit zelf ook te kijken om ooit zoiets te maken, of wellicht het lakeside podium na te bootsen of het Ladbrokes podium van de PDC destijds...
Dit is behang wat ik in Engeland besteld heb. Mijn eigen naam staat ook nog boven " World Championship" maar die heb ik op de foto geblurd.

Helaas winnaarsronde finale verloren met de nieuwe Luke Littler G1 pijlen (eerste keer mee gegooid vanavond) met 3-2. Toch nog een 180er gepakt in de finale en er deden een paar 1e divisie spelers mee van de DVO (Dart vereniging oost) die ik verslagen had. (ik val onder niveau recreant) Denk overall tussen de 55-60 gemiddeld gegooid.

Back
Bovenaan