Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb het filmpje van vorig jaar bekeken. Daar zit wel wat ervaring in. Zag er goed uit. Maar jij bent dan ook geen hobbyist meer.
Vooral op 8:40.. Was dat toeval en geluk, of echt zo gepland haha?
prima idee Fred maar de 1 kan een mega show schieten met een budget van 2500 euro en de ander kan er maximnaal 300 euro aan uitgeven. Hoe wil je dat oplossen ?
Ik zie nergens op het internet hoe je een vuurwerkshow moet opbouwen. Dit jaar wil ik een vuurwerkshow gaan houden van ongeveer 400 euro. Ik heb toegang tot alle nederlandse collecties en Zena Belgie. Heeft iemand suggesties voor een goede opbouw/volgorde van een show en wat echte must-haves zijn??
Ik zie nergens op het internet hoe je een vuurwerkshow moet opbouwen. Dit jaar wil ik een vuurwerkshow gaan houden van ongeveer 400 euro. Ik heb toegang tot alle nederlandse collecties en Zena Belgie. Heeft iemand suggesties voor een goede opbouw/volgorde van een show en wat echte must-haves zijn??
Vorige jaar deed ik simpelweg van klein naar groot, maar dat was een beetje saai, mede omdat een kleinere 19sh. pot (extreme salute) veel mooier was dan een dikke 500 grammer.
Ik heb nog 1 vraag, wat is een goede en spectaculaire finale voor de show??
Uhmm, 2 maal Blauwtje V-Shaped en in het midden 1x Goud van Marijn?Mag ik dan de eerste zijn?
Ik wil graag een showtje geven met een rustige opbouw, met een finale van blauw en goud.
Er worden redelijk veel knalcakes in verwerkt.
Nou is de vraag welke producten ik kan gebruiken voor de blauw goude finale, als je ervan uit gaat dat mijn budget voor dit showtje tussen de 200 en 250 euro ligt (eerste show)?
Graag kwalitatief scherp geprijsde artikelen. Het showtje moet z'n 8-10 minuten duren. Met een lange opbouw en goedkope cakes, ik wil wel een spetterende goud blauwe finale
Merken: wolff, lesli, crown, dynamic, B&W, Beko (master blaster, skyline pyro power), Marijn, Pro-line, zena nederland/belgië, diamond, ferro.