All at Once

Weet niet zeker of ie een reservelont had...

Die rustige versie hierboven is niet wat haha, hij moet wel lekker rammen natuurlijk!
Echt een supervette bak, die mine is nog wel het vetst!

Hier toch een film, helaas bleef de cameravrouw laag, ze verwachtte hem niet, maar toch maar even delen. :)

292lbp3.png

Net als de Crazy Kamikaze een heerlijke rambak!
De All At Once vond ik persoonlijk beter en gaf meer spektakel vanwege de brede mines en agressieve crackling.

Blijft wel een leuk ding ook 3 keer besteld voor in de finale.Alleen ga ik wel het lont checken geen zin in verassingen. :p

Aan de onderzijde van de cake's ff papiertje aan de kant en dan kijken welke kleur lont ze erdoor geregen hebben, bij gewone cake"s zie je vaak dat bij de laatste rij een andere kleur (snelheid) gebruikt is.

Zie net op facebook dat je een karton All at once op de site kunt bestellen voor 54 euro. de code is: ALLAT-ONCEK-ARTON-wBBs6. Om de code te kunnen verzilveren geldt vooraf een minimum bestelbedrag van € 12,50 (anders pakt ie de code niet..).

Zie net op facebook dat je een karton All at once op de site kunt bestellen voor 54 euro. de code is: ALLAT-ONCEK-ARTON-wBBs6. Om de code te kunnen verzilveren geldt vooraf een minimum bestelbedrag van € 12,50 (anders pakt ie de code niet..).

Even iets van 12,50+ in de winkelwagen zetten, code invullen, product weer verwijderen en je kan ook alleen de All at Once bestellen :D

BAM, ik heb er 1 voel een leuk project aankomen:cool:
54 euro geen geld had deze vorig jaar 2x voor ik dacht 22,50 per stuk dus dit scheelt even zeg!

Serieus?? Is deze code wel bedoeld voor iedereen? Ik wilde nog precies 50 a 60 uitgeven. En deze zijn ideaal voor de finale!!

Back
Bovenaan