Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Niet waar, alleen vuurwerk van klasse 1 of klasse 2 (Clase 1/2)
Trueno nr. 4, trueno rockets en grotere cakes vallen onder klasse 3 (prof) en zijn verboden voor consumenten.
Snap sowieso niet dat er mensen zijn die alleen maar aan zelf stoken denken terwijl ze nog nooit in Valencia geweest zijn, ga nou eerst maar eens het feest zelf ontdekken...
Och , als ik daar voor het eerst heen ga en ik mag en kan stoken tussendoor zonder dat er mensen last van hebben ga ik dat zeker doen ! Natuurlijk staat het hele feest op nr1.
Maar eerlijk is eerlijk en is ook meteen mijn mening ik heb niks met optochten en niet-vuurwerk dingen, klinkt raar maar ik ga , als ik ga puur voor het vuurwerk !
Natuurlijk zal de sfeer wel super zijn maar ja je hoeft niet persee alles eromheen te zien toch ?
Ik denk dat dat bij iedereen anders is![]()
Calendario pirotécnico Fallas 2012:
http://www.pirofan.com/actualidad/120-calendario-pirotecnico-fallas-2012
Koffie, broodjes met jamon y queso, San Miguel, Calamares Romana en wat rode wijn.
Geloof me, da's een vertrouwd en goed Fallas-dieet.
Ik heb een vraag, misschien dat dit bij sommige in het verkeerde keelgat schiet maar ach... we blijven Nederlanders en kan me niet voorstellen dat ik de enige ben hier op het forum.
Dit jaar ga ik voor het eerst naar Fallas, maar ik hou best wel van een 'pret sigaret' op z'n tijd. Zijn er mensen die weten of dit in valencia te krijgen is? Ik snap uiteraard dat er geen coffeshops zijn zoals bij ons, maar is het op straat te krijgen?
Ik heb een vraag, misschien dat dit bij sommige in het verkeerde keelgat schiet maar ach... we blijven Nederlanders en kan me niet voorstellen dat ik de enige ben hier op het forum.
Dit jaar ga ik voor het eerst naar Fallas, maar ik hou best wel van een 'pret sigaret' op z'n tijd. Zijn er mensen die weten of dit in valencia te krijgen is? Ik snap uiteraard dat er geen coffeshops zijn zoals bij ons, maar is het op straat te krijgen?
Kan iemand mij uitleggen wat de gedachte is achter het feit dat de nachtshows steeds iets later plaats vinden tot de nit del foc aan toe die op het laatste (1:30) tijdstip in de nacht geschoten wordt?