Aldi Nederland

⬅ Hier bij mij in de stad ben ik vandaag om 11 uur langs gegaan. Er stonden drie grote draadmanden nog flink vol. Er lag nog meer dan zat. Alleen de knetterlinten gingen hard. Ik zag volgens mij nog maar drie doosjes. Ik heb zelf één doosje meegenomen. Een productiejaar zie ik er niet op staan trouwens. Maar de verpakking zegt dat er 168 gram kruit in zou moeten zitten. Het gehele doosje met inhoud en papier/karton, weegt totaal 173 gram... Dus er zal wel wat minder kruit in zitten dan beloofd.
Ik heb ook een zak fonteinen meegenomen. Erg dik gevuld hoor!

Ik fietste op de terugweg toevallig langs de Action. Staat daar net een busje een rolcontainer helemaal gevuld met 1.4G dozen uit te laden! :D

Ik heb de linten ook even gewogen, geeft bij mij een bruto gewicht van 160 gram aan, 8 minder dan het netto gewicht op de verpakking. Achja.

Trouwens, nergens voor nodig, ja zo lust ik er nog wel n paar (knetterlinten) :D. Jezelf klem zuipen in t weekend vin ik bvb nergens voor nodig.

Als ik het allemaal zo eens doorneem hier gaat het toch hoofdzakelijk om de KNETTERLINTEN!!!!
Dan is het graaien jongens. Dat zag ik vanochtend vroeg ook al. Daar heb ik mezelf ook schuldig aan gemaakt.:D

Toch blijf ik het steeds weer erg leuk vinden om tijdens het gewone boodschappen doen ineens weer naast een schap gevuld met vuurwerk te staan...en je te moeten inhouden om te gaan graaien :D

Toen ik het effect van die powerfontein zag kon ik me niet meer inhouden nog meer te halen. Haha. Er was nog zat alleen de knetterlinten nog 2 pakjes. Dan ben ik de beroerdste niet om die ook nog maar te kopen :wink: Die powerfontein daar betaal je tijdens de laatste 3 dagen rustig 2 euro voor. Dan duurt ie misschien langer, maar goed.
Die balletjes maak ik overigens meteen los vanwege het plastic.

Ben net nog effe naar de Aldi geweest. Alsof er nog niemand geweest was vandaag ... Het lag nog voor het uitzoeken. Heb, net als vorig jaar, de fonteinenmix meegenomen. Prima dingen !

Die knetterfontein eens geprobeerd. Hij paste hier niet in de achtertuin zo breed! Zaten ook een paar mooie blauwe sterren in! Had alleen gouden crackling verwacht maar zat veel meer in.

Leuk spul hoor!

Laatst bewerkt:
Die fonteinen zijn echt schitterend inderdaad. En dan te bedenken dat ze maar 30 cent per stuk kosten! Die hyper fontein uit de andere pakketten is ook heel apart, een soort blink dat ‘plopt’.

Back
Bovenaan